بستن
دانلود انیمیشن خانه هیولا Monster House 2006 دوبله فارسی
دانلود انیمیشن خانه هیولا Monster House 2006 دوبله فارسی
دانلود انیمیشن خانه هیولا Monster House 2006 دوبله فارسی

71% رضایت

دانلود انیمیشن خانه هیولا 2006 دوبله فارسی

انیمیشن , خانوادگی | آمریکا | 1 ساعت و 31 دقیقه | 2006 | 71 % رضایت | 10/ 6.6
بازیگران : Mitchel Musso، Sam Lerner، Spencer Locke،

دوبله

پخش آنلاین

خلاصه فیلم خانه هیولا Monster House : سه نوجوان متوجه می شوند که خانه همسایه آنها واقعاً یک هیولای ترسناک و زنده است.
درباره فیلم خانه هیولا Monster House : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Gil Kenan در سال 2006 ساخته شده است. در انیمیشن خانه هیولا بازیگرانی چون Mitchel Musso، Sam Lerner، Spencer Locke، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

خلاصه فیلم خانه هیولا Monster House : سه نوجوان متوجه می شوند که خانه همسایه آنها واقعاً یک هیولای ترسناک و زنده است.
درباره فیلم خانه هیولا Monster House : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Gil Kenan در سال 2006 ساخته شده است. در انیمیشن خانه هیولا بازیگرانی چون Mitchel Musso، Sam Lerner، Spencer Locke، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

انیمیشن خانه هیولا (Monster House) 2006 یک انیمیشن کمدی-ترسناک آمریکایی است که توسط شرکت DreamWorks Animation تولید و توسط DreamWorks Pictures توزیع شد. این فیلم توسط گیل کینان کارگردانی شده و فیلمنامه آن را کینان، مارک دانلی و استیو بروس نوشته‌اند. در این فیلم، میشل موسو، شان آشمور، استفن تونچی، استیون کولبر، و استیو بوشمی صداپیشگی کرده‌اند.

داستان فیلم درباره سه نوجوان به نام‌های دی جی، چاودر و جنی است که در یک خیابان در نزدیکی یک خانه بزرگ و متروکه زندگی می‌کنند. آنها معتقدند که این خانه یک هیولای زنده است که هر چیزی را که به او نزدیک می‌شود می‌بلعد. آنها تصمیم می‌گیرند تا از خانه انتقام بگیرند.

انیمیشن خانه هیولا با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. منتقدان از انیمیشن، صداپیشگی، کارگردانی و فیلمنامه فیلم تمجید کردند. فیلم همچنین در گیشه موفق بود و بیش از 260 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

داستان فیلم

دی جی، چاودر و جنی سه نوجوان هستند که در یک خیابان در نزدیکی یک خانه بزرگ و متروکه زندگی می‌کنند. آنها معتقدند که این خانه یک هیولای زنده است که هر چیزی را که به او نزدیک می‌شود می‌بلعد.

یک روز، دی جی شاهد است که این خانه یک ماشین را می‌بلعد. او به دوستانش می‌گوید، اما آنها او را باور نمی‌کنند. دی جی تصمیم می‌گیرد تا با دوستانش از خانه انتقام بگیرد.

آنها یک نقشه می‌کشند تا خانه را آتش بزنند. اما نقشه آنها به خوبی پیش نمی‌رود و آنها خود را در داخل خانه پیدا می‌کنند. آنها متوجه می‌شوند که خانه واقعاً یک هیولا است و باید از آن فرار کنند.

در نهایت، آنها موفق می‌شوند از خانه فرار کنند و خانه را نابود کنند. آنها همچنین متوجه می‌شوند که هیولای خانه یک مرد پیر به نام آقای نیومن است که سال‌ها پیش در خانه گیر کرده است.

شخصیت‌های اصلی

  • دی جی: دی جی یک نوجوان 12 ساله است که رهبر گروه دوستانش است. او معتقد است که خانه هیولا واقعی است و مصمم است تا از آن انتقام بگیرد.
  • چاودر: چاودر یک نوجوان 12 ساله است که دوست دی جی است. او کمی ترسو است، اما همیشه به دی جی کمک می‌کند.
  • جنی: جنی یک نوجوان 12 ساله است که دوست دی جی و چاودر است. او کمی بدجنس است، اما همیشه به دوستانش کمک می‌کند.

جوایز

  • نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی
  • برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم پویانمایی
  • برنده جایزه بفتا بهترین فیلم پویانمایی

نکات مثبت

  • انیمیشن: انیمیشن فیلم خانه هیولا بسیار زیبا و چشم‌نواز است. شخصیت‌ها به خوبی طراحی شده‌اند و خانه هیولا به شکلی ترسناک و جذاب به تصویر کشیده شده است.
  • صداپیشگی: صداپیشگان فیلم خانه هیولا به خوبی توانسته‌اند شخصیت‌های خود را به تصویر بکشند.
  • کارگردانی: کارگردانی فیلم خانه هینان بسیار خوب است. گیل کینان توانسته است یک فیلم هیجان‌انگیز و ترسناک بسازد که برای مخاطبان همه سنین جذاب باشد.

نکات منفی

  • برخی از صحنه‌ها: برخی از صحنه‌های فیلم، مانند صحنه‌هایی که دی جی و دوستانش در خانه هیولا گیر می‌افتند، کمی ترسناک و دلهره‌آور هستند. این صحنه‌ها ممکن است برای برخی از مخاطبان کوچک‌تر مناسب نباشد.

در مجموع، انیمیشن خانه هیولا یک انیمیشن کمدی-ترسناک خوب است که برای مخاطبان همه سنین جذاب است. این فیلم با انیمیشن زیبا، صداپیشگی خوب و کارگردانی مناسب، می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش برای مخاطبان باشد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *