بستن
دانلود فیلم راهبه 2 The Nun II 2023 زیرنویس فارسی
دانلود فیلم راهبه 2 The Nun II 2023 زیرنویس فارسی
دانلود فیلم راهبه 2 The Nun II 2023 زیرنویس فارسی به زودی

90% رضایت

دانلود فیلم راهبه 2 The Nun 2 2023 دوبله فارسی

ترسناک , دلهره آور | آمریکا | 1 ساعت و 50 دقیقه | 2023 | 90 % رضایت | 10/ 5.9
بازیگران : Jonas Bloquet، Storm Reid، Taissa Farmiga،
کارگردان : Michael Chaves

بالای 17 سال

به زودی

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

توضیحات تکمیلی

فیلم ترسناک The Nun 2، نسخه دوم از فیلم‌های سری The Nun است که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. این فیلم را جیمز وان به عنوان کارگردان ساخته است.

با انتشار این خبر از ساخت دومین فیلم از سری The Nun، طرفداران این سری علاقه‌مند به سینما بودند و منتظر این فیلم شدند. نسخه نخست فیلم به دلیل موجودیت راهبه ترسناک و مزاحم در برخی کلیساها در سال 2018 با استقبال کارگردانان سینمایی روبرو شد. بر اساس اخبار به دست آمده، داستان فیلم در مورد استایش و قتل یک کشیش از راهبه‌های اروپایی در سال ۱۹۵۲ میلادی خواهد بود.

جریمه زیاد از طریق کشف قتل، راهبه‌های کلیساها در یافتن از راه دور و در جستجوی راهبه‌ای که قتلکاری انجام داده بود، ماجراجویی را به عهده دارد. در حالی که راهبه را در میان سفر خود در تعقیب قاتل پیش می‌برند، در مواجهه با یکی از موارد خشن، مواجه می‌شوند.

فیلم The Nun 2 با بازی بازیگران معروف و با سابقه و قوی در این زمینه نیز می‌تواند خوب شغل خود را در بخش بازیگری دنبال کند. بازیگرانی نظیر Taissa Farmiga، Demián Bichir و Bonnie Aarons در لیست بازیگران فیلم قرار دارند که در این فیلم حضور دارند.

The Nun 2 دنباله‌ای است بر The Nun 2018 که بخشی از فیلم‌های مرتبط با قصه کنجکاوی نظیر Conjuring و Annabelle است. این فیلم‌ها با عنوان زیر بخش برای فرهنگ و ادیان مختلف آمریکا و جهان به عنوان مفهوم شیاطین و ارواح از بین می‌روند. در بین فیلم‌های بخش ، The Nun دزدیدگی بیشتری از ارواح و شیاطین را دارد تا بخش‌های دیگر.

با توجه به اینکه The Nun دزدیدگی بیشتری از سایر فیلم‌های این بخش را داشته است، استودیوهای سینمایی به دنبال نسخه دوم با داستان‌های جذابی هستند. این فیلم از دیدگاه ترسناکی بسیار خوب و از نظر داستانی نیز جذاب، پر هیجان و ترسناک است.

The Nun 2 با همان قصه‌گویی و حوادث گذشته بخش اول، دارای دسته‌ای از شخصیت‌های جدید در دومین نسخه خواهد بود. با توجه به اینکه این فیلم قبلاً تأیید شده است، احتمالاً توانایی نشان دادن قسمت‌های دیگر داستان The Nun را خواهد داشت.

با همه این‌ها، The Nun 2 باید نشان دهد که در طول زمان آن خود را بروز می دهد و به طور کلی، این فیلم باید به شخصه یک داستان بهتر و پیچیده‌تر در این سری فیلم‌ها باشد. به همین دلیل، انتظارات بسیاری از نسخه دوم را می‌توان پیش بینی کرد. امیدواریم که پس از انتشار فیلم The Nun 2، توانایی بروز پیشرفت‌های بیشتر در جهت بهترین‌های سری فیلم‌های The Nun داشته باشیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ستاره رستمی 5 ماه پیش

    بسیار عالی بود ممنون

    0
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *