بستن
دانلود فیلم سرزمین موعود The Promised Land 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم سرزمین موعود The Promised Land 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم سرزمین موعود The Promised Land 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

66% رضایت

دانلود فیلم سرزمین موعود The Promised Land 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

بیوگرافی , تاریخی | آلمان | 2 ساعت و 7 دقیقه | 2023 | 66 % رضایت | 10/ 7.8
بازیگران : Amanda Collin، Gustav Lindh، Mads Mikkelsen،
کارگردان : Nikolaj Arcel

برای همه سنین

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم سرزمین موعود Bastarden : داستان لودویگ کالن که رویای همیشگی خود را دنبال کرد: ساختن هله برای او ثروت و افتخار به ارمغان بیاورد.
درباره فیلم سرزمین موعود Bastarden : محصول کشور آلمان و در ژانر بیوگرافی، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Nikolaj Arcel در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم سرزمین موعود بازیگرانی چون Amanda Collin، Gustav Lindh، Mads Mikkelsen، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

844.4MB

کیفیت : 1080p

2.6GB

خلاصه فیلم سرزمین موعود Bastarden : داستان لودویگ کالن که رویای همیشگی خود را دنبال کرد: ساختن هله برای او ثروت و افتخار به ارمغان بیاورد.
درباره فیلم سرزمین موعود Bastarden : محصول کشور آلمان و در ژانر بیوگرافی ، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Nikolaj Arcel در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم سرزمین موعود بازیگرانی چون Amanda Collin، Gustav Lindh، Mads Mikkelsen، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم The Promised Land ساخت 2023

داستان لودویگ کالن که رویای همیشگی خود را دنبال کرد: ساختن هله برای او ثروت و افتخار به ارمغان بیاورد.

بازیگران : Mads Mikkelsen و Amanda Collin و Gustav Lindh

معرفی فیلم سرزمین موعود

سرزمین موعود یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 7.80 را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم سرزمین موعود توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم سرزمین موعود را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی فیلم The Promised Land

از زمانی که در مرحله پیش تولید بود منتظر این فیلم بودم و ارزش صبر کردن را داشت. بازی همه فوق العاده بود. مادز میکلسن عمیقاً وارد شخصیت خود شد و واقعاً مهارت های بازیگری او را به نمایش گذاشت. او شگفت انگیز بود. شوخ، وحشیانه، زیبا، خنده دار (من به آندرس توماس جنسن اعتبار می دهم) و ناخن جویدن. این یک جریان بسیار خوبی داشت. نیکولای آرسل این یکی را فیلمبرداری کرد و “A Royal Affair” را نیز انجام داد، اما من واقعاً نمی توانم این دو را با هم مقایسه کنم. دو داستان کاملا متفاوت “A Royal Affair” بیشتر داستان عاشقانه‌ای داشت، اما این کمی عمیق‌تر و تاریک‌تر می‌شود. لطفاً به خودتان لطف کنید و اگر فرصت کردید، این را در تئاتر ببینید. پشیمان نخواهید شد!

The Promised Landi داستانی فوق‌العاده است که با تأکید زیاد بر اجراها، خط داستانی و فیلمبرداری انجام می‌شود. قاب ها شبیه یک نقاشی هستند، رنگ های خاکی موضوع تاریخی فیلم را حتی بهتر می کند. اگرچه طرح داستان قابل پیش بینی به نظر می رسد، اما این بازی توسط قهرمان داستان و شخصیت هایی است که از او تعریف می کنند، آن را جذاب می کند. امتیاز پس زمینه به هیجان و شخصیت های تا حدی خنده دار می بخشد. سرزمین موعود یا به زبان دانمارکی فیلم «حرامزاده» یک سفر سینمایی گیرا است که با ظرافت کارگردانی شده و بازی های استثنایی دارد. این یک فیلم تفکر برانگیز است که بینندگان خود را به شبکه‌ای عمیق و پیچیده از احساسات انسانی، روابط و مسائل اجتماعی مانند نژادپرستی سوق می‌دهد. زوایای رمانتیک، اما با شخصیت آن باربارا، کمی برایم مجبور بود. چطور می‌توانی عاشق جذابیت‌های یک پسر دیگر شوی در حالی که شوهرت اخیراً فوت کرده است. با این حال، در کل فیلم مانند یک هنر متحرک بود که تمام کاستی‌هایش را از بین می‌برد.

خوب، به عنوان یک دانمارکی، باید به نوعی به دیدن فیلمی به کارگردانی نیکولای آرسل، یکی از موفق ترین کارگردانان ما، و با بازی مدز میکلسن مشهورترین بازیگر بین المللی ما بروید. اکنون، در دانمارک همه می دانند که Mikkelsen تمایل به زمزمه کردن دارد و بدون زیرنویس به سختی قابل درک است، و افسوس که اینجا استثنا نیست! ای کاش منتظر می ماندم تا این در نتفلیکس ظاهر شود تا بتوانم زیرنویس را روشن کنم. اما چگونه این حتی ممکن است؟ با تمام گزینه های پس از تولید، خطوط بازپس گیری وجود دارد؟ و میکلسن تنها بازیگری نبود که اجازه زمزمه کردن داشت. من همچنین احساس کردم که در جهت انتخاب بازیگران می‌توانست بسیار جسورانه‌تر باشد. و ارائه خطوط اغلب مسطح بود و بدون قصد واقعی، و القای احساسات واقعی، گویی کارگردان فکر می‌کند که «مسطح» مساوی آرام و شدید است. در مجموع، بسیار ضعیف است!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *