بستن
دانلود سریال برلین Berlin 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود سریال برلین Berlin 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود سریال برلین Berlin 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

82% رضایت

دانلود سریال برلین زیرنویس فارسی چسبیده – سریال Berlin 2023

اکشن , جنایی | اسپانیا | 0 ساعت و 0 دقیقه | 2023 | 82 % رضایت | 10/ 7.7
بازیگران : Michelle Jenner، Pedro Alonso، Tristán Ulloa،
کارگردان :

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه سریال برلین Berlín : به دوران طلایی خود قبل از وقایع "سرقت پول" برلین و یک باند استادانه در پاریس گرد هم می آیند تا یکی از جاه طلبانه ترین سرقت های او را برنامه ریزی کنند.
درباره سریال برلین Berlín : محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2023 ساخته شده است. در سریال برلین بازیگرانی چون Michelle Jenner، Pedro Alonso، Tristán Ulloa، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود نسخه زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال برلین Berlín : به دوران طلایی خود قبل از وقایع "سرقت پول" برلین و یک باند استادانه در پاریس گرد هم می آیند تا یکی از جاه طلبانه ترین سرقت های او را برنامه ریزی کنند.
درباره سریال برلین Berlín : محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2023 ساخته شده است. در سریال برلین بازیگرانی چون Michelle Jenner، Pedro Alonso، Tristán Ulloa، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان سریال Berlin ساخت 2023

 

بازیگران : Najwa Nimri و Begoña Vargas و Itziar Ituño

معرفی سریال برلین

برلین یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم برلین توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم برلین را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی سریال Berlin

در حال حاضر بیش از نیمی از تماشای این سریال در روز انتشار است. به عنوان یکی از طرفداران پرشور سری اصلی، این سریال تا اینجا ناامید کننده است. این سریال بیشتر بر روابط شخصیت ها تمرکز می کند تا دزدی ها و حتی شخصیت اصلی به نظر نمی رسد به شغل مورد نظر علاقه مند باشد، زیرا او به طور باورنکردنی از آن فاصله دارد. دزدی به خوبی برنامه‌ریزی‌شده و اندیشیده‌شده‌ای مثل بقیه سریال‌های اصلی اتفاق نمی‌افتد. شخصیت‌های جدید دوست‌داشتنی هستند و به خوبی معرفی شده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد که عمق شخصیتی زیادی داشته باشند – آنها می‌توانستند این را بیشتر بسازند. من 2 قسمت آخر را تمام می کنم – با این حال انتظار خیلی بیشتری داشتم.

وقت گرانبهای خود را در این مورد تلف نکنید. حتی نزدیک به سرقت پول هم نیست. شکست عاطفی تصمیمات احمقانه اصلا منطقی نیست. مدام اول می گویند ماموریت و بعد گردنبند دزدیده شده را می بندند و سوار شادی می شوند و گردنبند را گم می کنند و دختر در طول مسابقه دچار فروپاشی عاطفی می شود و گردنبند را گم می کند بیا لول. چه کسی این کار را انجام می دهد؟ این چه نوع داستان نویسی است؟ شخصیت برلینی کارتون دیگری است که برای ماموریتی آمده و در عشق گم می شود که می توانست بعد از دزدی انجام دهد اما نه، او می خواهد درست در وسط دزدی انجام دهد. ماموریت چه ماموریتی؟ چه دزدی؟ نه من میخواهم عاشق شوم..ممکن است ماموریت را برای تاریخ بعدی به تعویق بیندازم و اول عاشق شوم. حماقتی که در سرتاسر نمایش نوشته شده است!

مشکل از عنوان شروع می شود. دختر 16 ساله ام از من می پرسد: چرا برلین؟ آیا این قبل از سرقت پول نیست؟ نام برلین را فقط در حین دزدی به او داده اند، پس چرا اینجا او را برلین می نامند؟ و سپس… تمام کلیشه های پاریسی که قبلاً در امیلی در پاریس منفور است، بدون سطحی بودن مورد دوم. ما واقعاً باید فکر کنیم. در مورد نقش عالی برلین در Money Heist سخت می خواهم از این طریق عبور کنم و امیدوارم بهتر شود (من در قسمت 2 هستم و امید در حال کاهش است). همیشه از دیدن یک داستان خارق العاده (Money Heist) که توسط یک پیش درآمد نابود می شود ناراحت هستم. در واقع دزدی انجام شده توسط نتفلیکس، دزدی پول نیست، دزدی زمانی… دزدی وقت تلف کردن.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *