بستن
دانلود فیلم بیتل جوس Beetlejuice 1988 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم بیتل جوس Beetlejuice 1988 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم بیتل جوس Beetlejuice 1988 زیرنویس فارسی چسبیده

75% رضایت

دانلود فیلم بیتل جوس Beetlejuice 1988 زیرنویس فارسی چسبیده

فانتزی , کمدی | آمریکا | 1 ساعت و 32 دقیقه | 1988 | 75 % رضایت | 10/ 7.5
بازیگران : Alec Baldwin، Geena Davis، Michael Keaton،
کارگردان : Tim Burton

بالای 13 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم بیتل جوس Beetlejuice : دو روح که به تازگی مردهاند، به یک جن گیر مراجعه می کنند تا از طریق او ساکنان نفرتانگیز جدید خانهشان را از آنجا بیرون کنند.
درباره فیلم بیتل جوس Beetlejuice : محصول کشور آمریکا و در ژانر فانتزی، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Tim Burton در سال 1988 ساخته شده است. در فیلم بیتل جوس بازیگرانی چون Alec Baldwin، Geena Davis، Michael Keaton، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

616.6MB

خلاصه فیلم بیتل جوس Beetlejuice : دو روح که به تازگی مردهاند، به یک جن گیر مراجعه می کنند تا از طریق او ساکنان نفرتانگیز جدید خانهشان را از آنجا بیرون کنند.
درباره فیلم بیتل جوس Beetlejuice : محصول کشور آمریکا و در ژانر فانتزی ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Tim Burton در سال 1988 ساخته شده است. در فیلم بیتل جوس بازیگرانی چون Alec Baldwin، Geena Davis، Michael Keaton، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Beetlejuice ساخت 1988

دو روح که به تازگی مردهاند، به یک جن گیر مراجعه می کنند تا از طریق او ساکنان نفرتانگیز جدید خانهشان را از آنجا بیرون کنند.

بازیگران : Alec Baldwin و Geena Davis و Michael Keaton

معرفی فیلم بیتل جوس

بیتل جوس یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 7.50 را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم بیتل جوس توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم بیتل جوس را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی فیلم Beetlejuice

آنقدر بدیع که سال‌ها طول می‌کشد تا فیلم‌ساز بزرگ دیگری را بسازد. ما در اینجا در مورد وضعیت فیلم کالت کمربند سیاه صحبت می کنیم. [30 مارس 1988]

این یک فیلم عالی برای تماشا و لذت بردن است – بدون نیاز به فکر و تجزیه و تحلیل – فقط از احمقانه و عامل جالب این فیلم خوب لذت ببرید. زوج جوانی که در خانه رویایی خود زندگی می کنند (الک بالدوین و جینا دیویس) به طور تصادفی کشته می شوند. و پس از آن به عنوان ارواح در خانه زندگی کنید. مدتی بعد، خانواده ای از افراد عجیب و غریب (جفری جونز، کاترین اوهارا) و دختر ناراضی آنها (وینونا رایدر) به آنجا نقل مکان می کنند – که باعث ناراحتی ارواح شد. دلیلش این است که والدین به جای احترام به جذابیت های خانه دوست داشتنی، می خواهند آن را به یک خانه عجیب و غریب شبه روشنفکر تبدیل کنند. با این حال، وینونا به نحوی قادر است ارواح را ببیند و با آنها ارتباط برقرار کند – اما والدینش نمی توانند باور کنند که آنها وجود دارند یا اینکه در خانه اشتباه می کنند. واقعاً لنگ (و خنده دار) هستند و این فقط باعث می شود عجیب و غریب ها بیشتر بخواهند بمانند! بنابراین، از سر ناامیدی، آنها به دنبال شیطانی ترین و نفرت انگیزترین روح، بیتل جویس (مایکل کیتون) برای کمک می گردند. مشکل این است که اگرچه بیتل جویس می‌تواند هر کسی را بترساند، اما یک دیوانه کاملاً دیوانه است و به محض رها شدن، متوقف کردن او به طرز شگفت‌آوری دشوار است. این فیلم سرشار از چیزهای زیادی است که انتظار دارید در فیلمی به کارگردانی تیم برتون ببینید – عجیب و غریب. جلوه های ویژه، طراحی صحنه عجیب و غریب (بعد از اینکه افراد عجیب و غریب خانه را تغییر دادند)، سرگرمی و یک “عامل جالب” مشخص. بازیگران هم کارشان را خوب انجام می دهند. علاوه بر این، اسکریپت هوشمند و سرگرم کننده است. در حالی که برخی ممکن است این فیلم را برای بچه‌های جوان خیلی سیاه بدانند، برای بچه‌های بزرگتر و بزرگسالان، بسیار سرگرم‌کننده و احمقانه است. به علاوه موسیقی بسیار عفونی و سرگرم کننده است!

بسیاری از فیلم‌های قدیمی‌تر تاریخ نه چندان زیبایی دارند، و وقتی آنها را بعد از مدتی تماشا می‌کنید، جلوه‌های ویدیویی مزخرف، یا مونتاژ و برش بد آنقدر آشکار می‌شوند که کل فیلم ترش یا بسیار احمقانه می‌شود. Beetlejuice به لطف تزریق عظیم طنز سالم، بازیگران ستاره های جذاب، آهنگ های عالی calypso، طرح عالی و پیچش های بسیار بدبینانه در داستان، به زیبایی پیر شد. دیدی، میدونی چه چیز دیگری می توان به این فیلم بزرگ اضافه کرد؟ وینونا رایدر در اینجا انتخاب بسیار باحالی است، او تاریک، بداخلاق و راهگشاست، اما حس شوخ طبعی عمیق او به او کمک می کند تا از تمام غم و اندوه اولیه عبور کند. کارهای عالی جینا دیویس و الک بالدوین نیز به کل سرگیجه دیوانه وار گاف، شوخی و خنده اضافه می کند. دوربین خوب نیز کمک می کند و حتی جلوه های ویدیویی قدیمی مهمانی را خراب نمی کند و شادی عفونی داستان را نمی رباید. بسیار توصیه شده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *