بستن
دانلود فیلم خواهران خط Line Sisters 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم خواهران خط Line Sisters 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم خواهران خط Line Sisters 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

53% رضایت

دانلود فیلم خواهران خط Line Sisters 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

درام , کمدی | آمریکا | 1 ساعت و 26 دقیقه | 2022 | 53 % رضایت | 10/ 5.3
کارگردان : Tailiah Breon

بالای 13 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم خواهران خط Line Sisters : داستان چهار خواهر که در جشن آخر هفته یونان مجددا گرد هم میآیند.
درباره فیلم خواهران خط Line Sisters : محصول کشور آمریکا و در ژانر درام، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Tailiah Breon در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم خواهران خط بازیگرانی چون Drew Sidora، Kierra Sheard-Kelly، LeToya Luckett، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 720p

964.3MB

کیفیت : 1080p

1.8GB

خلاصه فیلم خواهران خط Line Sisters : داستان چهار خواهر که در جشن آخر هفته یونان مجددا گرد هم میآیند.
درباره فیلم خواهران خط Line Sisters : محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Tailiah Breon در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم خواهران خط بازیگرانی چون Drew Sidora، Kierra Sheard-Kelly، LeToya Luckett، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Line Sisters ساخت 2022

داستان چهار خواهر که در جشن آخر هفته یونان مجددا گرد هم میآیند.

بازیگران : LeToya Luckett و Kierra Sheard-Kelly و Drew Sidora

معرفی فیلم خواهران خط

خواهران خط یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 5.30 را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم خواهران خط توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم خواهران خط را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی فیلم Line Sisters

این فیلم مادام‌العمر قطعاً با فیلم‌های دیگر با این طرح مشابه متفاوت بود. چهار زن برای یک دیدار مجدد یونانی‌ها دوباره گرد هم می‌آیند و مزرعه‌ای زیبا را اجاره می‌کنند که در آن اتفاقات عجیب و غریب آنها را آزار می‌دهد. شما در بیشتر فیلم می دانید که یک دزدگیر نقابدار آنها را تعقیب می کند و دختران واقعاً این اتفاقات عجیب و غریب را با گذشته تاریک خود پیوند نمی دهند تا پایان فیلم. وقتی دختران تعهد داشتند، به طور تصادفی درگیر یک شوخی هولناک شدند. که منجر به غرق شدن رئیس جمهور آنها می شود. آنها عهد می بندند که مشارکت خود را مخفی نگه دارند و دوستی خود را به مدت 15 سال متشنج کنند. در پایان یک پیچ و تاب خوبی وجود دارد که مشخص می شود مقصر دیوانه چه کسی بوده است، وقتی متوجه می شوند که مرگ تصادفی بیشتر از آنچه به نظر می رسد وجود دارد و این واقعیت که آنها به این اتحاد دعوت نشدند تا عقب بیفتند. فکر می‌کنم اگر دقیق‌تر به ابتدا توجه می‌کردم، می‌توانستم دقیقاً قبل از اینکه آن را در انتها فاش کنند، متوجه می‌شدم که شخصیت روانی کیست. صادقانه بگویم که از این هیجان‌انگیز کوچک زیبا لذت بردم، حتی اگر احساسی شبیه به آن نداشت. اصلاً یک فیلم مادام‌العمر، احساس می‌کرد که این فیلمی است که در تلویزیون CBS نمایش داده می‌شود.

این فیلم با پنج دانشجو شروع می‌شود که تعهد می‌کنند برای خواهرخواندگی‌شان و مجبور به تحمل یک مراسم گیج‌کننده در این روند هستند. در طول این مدت، یکی از تعهدات به نام “برایان” (مورگان الکساندریا) به دروغ در مورد اینکه مادرش یکی از اعضای سابق آن انجمن بود خوانده می شود و در نتیجه او از گروه اخراج می شود. ناگفته نماند که او از این خبر داغدار است و اندوهش از این که هیچ یک از دوستانش حتی به خود زحمت نمی دهند که از او دفاع کنند، بیشتر می شود. به هر حال، بلافاصله پس از عزیمت او، مراسم آغاز به کار ادامه می‌یابد و چهار بانوی جوان دیگر به دریاچه‌ای برده می‌شوند، جایی که معمولاً باید تا یک نشانگر شنا کنند تا آزمایش نهایی را پشت سر بگذارند و اجازه ورود به آلفا را بدهند. خانواده بتا امگا. با این حال، در این مدت است که توسط خواهر خواهرشان به نام “جودی” (تیشا رنی) به آنها اطلاع داده می شود که این آزمایش نهایی لغو شده است زیرا بسیار خطرناک است و تنها چیزی که برای ورود آنها لازم است نوشیدن از دریاچه است. بجای. اگرچه این خبر مورد استقبال سه نفر از وعده‌ها قرار گرفت، اما نفر چهارم – به نام “سیمونا” (تاروندا جونز) – کاملاً ناخرسند است زیرا او می‌خواست مانند همه او از تحمل درمان کامل رضایت داشته باشد. خواهران خواهر در گذشته بنابراین، جودی تسلیم می شود و به آنها اجازه می دهد تا به سمت نشانگر شنا کنند. با این حال، در این زمان است که یکی از آنها دچار مشکل می شود، که سپس جودی را مجبور می کند که برای نجات او شنا کند. متأسفانه، جودی در این روند غرق می شود و این باعث عواقب جدی سال ها بعد برای همه افراد مرتبط می شود. حالا، به جای افشای بیشتر، فقط می گویم که، در حالی که من این را فیلم وحشتناکی بدی نمی دانم، چندین صحنه فاقد واقع گرایی لازم برای تضمین امتیاز دادن به این فیلم بالاتر از من بودند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *