بستن

بندیکت کامبربچ و لورا درن به فیلم علمی-تخیلی Morning پیوستند

0 دیدگاه | 2 سال پیش

 

فیلم «صبح» (Morning) با بازی «بندیکت کامبربچ» نامزد اسکار، «لورا درن» برنده اسکار و بفتا و «نوآ جوپ» بازیگر «مکانی آرام» (A Quiet Place) در بازار مجازی فیلم اروپا (EFM) به خریداران عرضه خواهد شد. «جاستین کورزل» فیلمساز ۴۷ ساله اتریشی کارگردان این فیلم علمی-تخیلی خواهد بود.

 داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک روی می‌دهد جایی که اعضای جامعه با مصرف یک قرص از خواب بی‌نیاز می‌شوند، خورشید مصنوعی است و پایانی برای صبح، کار و زندگی وجود ندارد. با این حال، نسل جوان پس از محروم شدن از خواب، به فکر شورش و بازپس‌گیری رؤیا افتاده است.

درن در فیلم «صبح» نقش زنی جاه‌طلب به نام کتی را بازی می‌کند که یکی از اولین حامیان دنیای بی‌خوابی است، اما وقتی او و پسرش دنی با بازی جوپ، قطعات پازل مرگ همسرش فرانک با بازی کامبربچ را کنار هم می‌چینند، کشف می‌کنند که دنیایی که در بنا شدنش نقش داشته در حال فروریختن است. با ورود زیرزمینی دنی به دنیای رؤیاها، کتی باید با کابوس خود مواجه شود و فرزندش را از دست ندهد.

فیلمنامه «صبح» را «سم استاینر» نویسنده انگلیسی به نگارش درآورده و امتیاز تولید فیلم بر اساس آن را کمپانی «سانی‌مارچ» کامبربچ و «آدام آکلند» خریداری کرده است.

کامبربچ به‌تازگی در درام مدعی اسکار «قدرت سگ» (The Power of The Dog) نتفلیکس دیده شده و «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول را روی پرده داشته که اخیراً از فروش ۱.۷ میلیارد دلاری عبور کرده است.

0 دیدگاه