بستن

نقش‌آفرینی کیانو ریوز در مینی‌سریال Devil In The White City

0 دیدگاه | 2 سال پیش

هولو تولید مینی‌سریال «شیطان در شهر سفید» (The Devil In The White City) با بازی «کیانو ریوز» را تأیید کرد. این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته «اریک لارسن» ساخته خواهد شد. این اولین بار است که ریوز در یک سریال تلویزیونی آمریکایی نقش اول را بازی می‌کند.

«شیطان در شهر سفید» داستانی واقعی در مورد دو مرد روایت می‌کند، یک معمار و یک قاتل زنجیره‌ای که در «نمایشگاه جهانی» شیکاگو سال ۱۸۹۳ سرنوشت‌شان به هم گره می‌خورد. «دنیل اچ. برنهام» یک معمار نابغه و باریک‌بین است که به دنبال به جا گذاشتن اثر خود در دنیا، و «هنری اچ. هلمز» پزشکی خوش‌ قیافه و زیرک است که زنان جوان را می‌فریبد و شکنجه می‌دهد.

هولو این سریال هشت اپیزودی را در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد کرد. انتظار می‌رود فیلمبرداری «شیطان در شهر سفید» از سال آینده میلادی آغاز شود. در ماه ژانویه گزارش شده بود که ریوز در حال مذاکره است تا به این پروژه ملحق شود. «مارتین اسکورسیزی»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «استیسی شر»، «سم شا»، «تاد فیلد»، «مارک لافرتی»، و «مجنیفر دیویسون» از جمله تهیه‌کنندگان این مینی‌سریال خواهند بود. «سم شا» نویسنده و فیلد کارگردان سریال است.

«لئوناردو دی‌کاپریو» در سال ۲۰۱۰ امتیاز اقتباس از این کتاب را خریداری کرد و پیش‌تر قصد اقتباس سینمایی از آن با همکاری اسکورسیزی و پارامونت را داشت. در سال ۲۰۱۹ شبکه هولو اعلام کرد که این اقتباس را به عنوان پروژه‌ای پرخرج با تهیه‌کنندگی دی‌کاپریو و اسکورسیزی تولید می‌کند.

0 دیدگاه