بستن
درباره فیلم ماجراهای کریسمس The Christmas Chronicles : محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Clay Kaytis در سال 2018 ساخته شده است. در فیلم ماجراهای کریسمس بازیگرانی چون Darby Camp، Judah Lewis، Kurt Russell، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

715.3MB

درباره فیلم ماجراهای کریسمس The Christmas Chronicles : محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Clay Kaytis در سال 2018 ساخته شده است. در فیلم ماجراهای کریسمس بازیگرانی چون Darby Camp، Judah Lewis، Kurt Russell، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم The Christmas Chronicles ساخت 2018

این فیلم داستان یک برادر و خواهر ماجراجو را روایت میکند که برای شب کریسمس تصمیم دارند تا بابانوئل را جلوی دوربین ببرند و یک ماجراجویی غیرمنتظره را تدارک ببینند که بیشتر بچهها تنها میتوانند آن را در رویا تصور کنند و…

معرفی فیلم ماجراهای کریسمس و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است ماجراهای کریسمس که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 7.00 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم ماجراهای کریسمس با زیرنویس فارسی ساخت 2018 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم The Christmas Chronicles به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم ماجراهای کریسمس را داشته باشید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    علی خرسند 5 سال پیش

    سلام خسته نباشید ماشمارا خیلی دوست داریم سایت عالی است لطفاکیفیت فیلم رابلوریHD کنیدخیلی ممنون

    3
    0
      ilya 5 سال پیش

      سلام
      ممنون.تلاش میکنیم نسخه بلوری قرار بگیره

      1
      0
    MHM 3 سال پیش

    عاااالی تشکر از سایت خوبتون

    2
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *