بستن

71% رضایت

دانلود فیلم جان ویک John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019 3 با دوبله فارسی

دانلود فیلم اکشن دوبله فارسی جدید | 8 دیدگاه | 5 سال پیش | 71 % رضایت

توضیحات تکمیلی

جان ویک: بخش ۳ پارابلوم ( John Wick: Chapter 3 – Parabellum) یک فیلم در ژانر اکشن و نئو نوآر آمریکایی با بازی کیانو ریوز و کارگردانی چاد استاهلسکی که در سال ۲۰۱۹ روانهٔ سینماها شد. این فیلم سومین قسمت از سری فیلم‌های جان ویک، دنباله‌ای بر جان ویک (۲۰۱۴) و جان ویک: بخش ۲ (۲۰۱۷) محسوب و داستان آن کمی بعد از وقایع قسمت دوم روایت می‌شود.اگر به دنباله فیلم های جان ویک علاقه دارید پیشنهاد می کنم فیلم جان ویک 3 تماشا کنید.

داستان فیلم جان ویک 2019

جان ویک مرد محبوب فیلم بعد از کشتن یکی از اعضای «انجمن بین‌المللی قاتلین» یعنی سانتینو د آنتونیو در هتل کنتیننتال، هنوز هم در حال فرار است. این در حالی است که یک قرارداد بین‌المللی ۱۴ میلیون دلاری برای کشتن او تنظیم شده و جان هم به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین هتل کنتیننتال، نمی‌تواند از خدمات و سرویس‌های این هتل در هیچ ‌کجای دنیا استفاده کند. این موضوع باعث شده که بی رحم ‌ترین قاتلان دنیا از زن و مرد در هر گوشه منتظر جان ویک باشند تا او را نابود کنند و جایزه خود را بگیرند. در این میان، جان ویک از یکی از دوستان نزدیکش به نام سوفیا که او هم یک آدمکش حرفه ای و ماهر است، کمک می‌گیرد تا بتواند از نیویورک خارج شود. پس از خروج از نیویورک به کازابلانکا در مراکش می‌رود و سعی می‌کند بالاترین مقام مجلس عالی را ملاقات کند. پس از ملاقات، به نیویورک برمیگردد تا طبق قرار خود با رئیس مجلس عالی، دوست خود وینستون را بکشد اما پشیمان می‌شود. با پشیمانی جان از کشتن وینستون، نیروهای ویژهٔ مجلس عالی برای کشتن جان و وینستون و همچنین برای تسخیر هتل کنتینانتال به آنجا یورش می‌برند ولی جان و افراد وینستون مقاومت می‌کنند. در پایان این نبرد….فیلم جان ویک 3 که در ژانر فیلم اکشن ساخته شده است می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم هیجان انگیز باشد.

بررسی فیلم جان ویک 2019

جان ویک 3 که دنباله ای بر فیلم جان ویک 1 و 2 است این بار داستانی بسیار جذاب و تماشایی را دنبال می کند شخصیت اصلی فیلم که در میان بینندگان این فیلم بسیار محبوب است بار دیگر با مشکلات دست و پنجه نرم می کند.زندگی او در خطر است و جان ویک در تلاش است که جان خود را در مقابل خطرناک ترین قاتلان دنیا حفظ کند.در حین تماشای فیلم خواهید دید که کیانو ریوز بار دیگر توانایی های خاص خود را برای نقش آفرینی در این فیلم به رخ میکشد.او به استعداد خارق العاده خود در بازیگری به خوبی توانسته از پس نقش خود بر بیایید.فیلم مانند دو دنباله قبلی خود دارای صحنه های اکشن بی نظیری است که مخاطب در دنباله قبلی فیلم شاهد آن بود.اگر به فیلم های اکشن علاقه مندید پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم جان ویک 3 با دوبله فارسی تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.بدون تردید دانلود فیلم جان ویک 2019 با دوبله فارسی می تواند یکی از خاص ترین گزینه های شما برای دانلود فیلم جنایی باشد.

معرفی شخصیت های فیلم جان ویک 3

جان ویک:

او بعد از ترک روسکا روما به ارتش آمریکا، احتمالا نیروهای ویژه پیوسته است. او همچنین ساعت خود را برعکس می‌بندد. این عادت را می‌توان دلیلی دیگر بر عضویت او در نیروهای مسلح در نظر گرفت. اینطور که به نظر می‌رسد، جان بنا به دلایلی تصمیم گرفت از ارتش جدا شده و به نیویورک بازگردد. با گذشت مدتی، به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل شد که به واسطه‌ی مهارت بالایش «بابایاگا» نام گرفت.اگر به دنباله فیلم های جان ویک علاقه دارید پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم جان ویک 4 به تماشای این شاهکار سینما بنشنید.

سوفیا العزوار: او در گذشته یک قاتل بوده که برای کشتن افراد مختلف استخدام می‌شد اما طی اتفاقی مدیریت شعبه‌ی کازابلانکای هتل کانتیننتال را بر عهده گرفته است. او دوست و همکار  جان ویک به شمار می‌رود.در ادامه با دانلود فیلم جان ویک 3 با زیرنویس چسبیده فارسی با ما بمانید.

کارگردان: نام واقعی این شخصیت مشخص نیست اما از آن‌جایی که نمایش‌های رقص باله را کارگردانی می‌کند، با نان مستعار «کارگردان» شناخته می‌شود. او همچنین رئیس سازمان مافیایی روسکا روما است که ریشه‌اش به بلاروس بازمی‌گردد. او طی اتفاقی با جان ویک که یک یتیم بود ملاقات کرد و سرپرستی‌اش را بر عهده گرفت. از همین رو، حکم نامادری را برای شخصیت اصلی فرنچایز دارد.

قاضی: او از سوی دیوان عالی انتخاب شده تا به ماجرای جان ویک فیصله‌ دهد. او این قدرت را دارد تا برای اشتباهات مرتکب شده توسط افراد مختلف مجازات در نظر گرفته و برای آن‌ها حکم صادر کند. از همین رو، با نام «قاضی» شناخته می‌شود.

ارشد: او بالاترین مقام را در دنیای تبهکاری داشته و قدرتش حتی از دیوان عالی هم بالاتر است. ارشد، یک کاروان داشته و در صحرای غربی مستقر است

زیرو: یک نینجای ژاپنی است که به عنوان قاتل زیر نظر دیوان عالی فعالیت می‌کند. او از سوی قاضی ماموریت می‌یابد تا افراد مرتبط با جان ویک و همچنین خود او را به سزای اعمالشان برسانند.

ژانر نئو نوآر

نئو نوآر یا نوسیاه به گونهٔ خاصی از فیلم نوآر یا شکل‌های هنری دیگر گفته می‌شود که در ویژگی‌های بنیادین مانند نوآر دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی است، اما سبک، فرم و محتوای نوآر را با عناصر جدید بهبود بخشیده‌است. این گونه برخلاف گونه‌های علمی-تخیلی، کمدی رمانتیک یا دیگر انواع گونه‌های مرسوم سینمایی تعریف ساده‌ای ندارد. فیلم نوآر بیشتر یک سبک فیلم‌سازی است و به همین دلیل نمی‌توان آن را به یک دسته خاص در سینما محدود کرد. گونهٔ نوآر زائیدهٔ اکسپرسیونیسم و اگزیستانسیالیسم و اعتلای آن پس از واقع‌ گرایی نوین آلمان در اواخر دهه ۳۰ است.

کلام آخر

فیلم جان ویک 3 یکی از جذاب ترین دنباله های جان ویک است که در سال 2019 اکران شده است این فیلم نیز مانند دو دنباله قبلی زندگی یک قاتل حرفه ای را شرح می دهد که در زندگی خود با اتفاقات بسیار زیادی روبرو می شود.اگر به فیلم های اکشن و جنایی علاقه مندید پیشنهاد می کنم حتما فیلم جان ویک 3 را تماشا کنید.همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم یورش: رستگاری است این فیلم تماشایی می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

دانلود فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p BluRay ,720p BluRay ,1080p BluRay

دوبله فارسی فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum جان ویک 3 سال 2019

فیلم John Wick: Chapter 3 - Parabellum 2019

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

نام : جان ویک 3-John Wick: Chapter  
لینک IMDb
امتیاز : 7.8 از 10 – میانگین رای 140,102 نفر
کیفیت : 480p BluRay ,720p BluRay ,1080p BluRay
موضوع : اکشن, جنایی, هیجان انگیز
فرمت : MKV
حجم : 2.42 گیگابایت+1.26 گیگابایت+692 مگابایت
مدت زمان: 131 دقیقه
زبان:  انگلیسی
سال انتشار : 2019
صوت دوبله: دارد

~~~~~~~~

کارگردان : Chad Stahelski

~~~~~~~~

بازیگران : Keanu Reeves , Halle Berry , Ian McShane

~~~~~~~~

خلاصه داستان : جان ویک پس از قتل یکی از اعضای اتحادیه‌ی آدمکشان بین‌المللی، فراری شده و با جایزه‌ی 14 میلیون دلاری که برای سرش تعیین کرده‌اند، همه جا هدف حملات خلافکاران است…

 

~~~~~~~~

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

inf1 آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی

 

دوبله شده در استودیو ساندفیلم
دوبله و پخش توسط گپ فیلم

~~~~~~~~~~~~~~

دانلود با کیفیت : 480p BluRay

download دانلود با لینک مستقیم رایگان

 

~~~~~~~~~~~~~~

دانلود با کیفیت : 720p BluRay

download دانلود با لینک مستقیم رایگان

 

~~~~~~~~~~~~~~

دانلود با کیفیت : 1080p BluRay

download دانلود با لینک مستقیم رایگان

 

~~~~~~~~~~~~~~

download دانلود صوت بصورت جداگانه

 

دانلود فیلم جان ویک John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019 3 با دوبله فارسی

 

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    M.M 5 سال پیش

    فیلمی جان ویک بسیار زیباست! البته باید قسمت یک و دو رو دیده باشی و بعد این قسمت زیبا روتماشا کنی.
    بسیار عالیه.

    6
    0
    محمد 5 سال پیش

    اگه بخاطر کیانو ریوز نبود فیلم بچه گانه ای بحساب میومد،البته قسمت 3 رو هنوز ندیدم.سپاس از پیج بسیار عالیتون

    1
    3
    m.h.7 5 سال پیش

    بهترین فیلمی بود که تو عمرم دیدم واقعا ترکوند قسمت چهارم این فیلم در تاریخ 21 می 2021 منتشر میشه منتظر باشید

    3
    1
    Mehdi 5 سال پیش

    از قسمت1و2 قشنگ تر بود.اونا هم خوب بودن اما این عالی تر بود

    3
    0
    داریوش 4 سال پیش

    زیرنویس میذارین ?

    1
    0
    رضا 4 سال پیش

    از اول تا اخر فیلم فقط گشتن بود و خود طرف کاریش نمیشد

    1
    5
    هدایت 4 سال پیش

    این نسخه کامل است یا سانسور شده؟

    1
    0
      ilya 4 سال پیش

      سلام
      کامل

      4
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *