بستن

74% رضایت

دانلود انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish 2022 دوبله فارسی

انیمیشن جدید | 2 دیدگاه | 2 سال پیش | 74 % رضایت

برای همه سنین

زیرنویس چسبیده

خلاصه فیلم گربه چکمه پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish : در انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish 2022 خواهید دید گربه چکمه پوش متوجه می‌شود که به دلیل اشتیاق زیادش در ماجراجویی هشت جان از نه جان خود را از دست داده است. حال گربه چکمه پوش سفری حماسی را آغاز می‌کند تا آخرین آرزوی افسانه‌ای خود را کشف کرده و زندگی نه گانه‌اش را بار دیگر به دست آورد…
درباره فیلم گربه چکمه پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Januel Mercado در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو بازیگرانی چون Florence Pugh، Olivia Colman، Salma Hayek، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

نمایش تریلر
خلاصه فیلم گربه چکمه پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish : در انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish 2022 خواهید دید گربه چکمه پوش متوجه می‌شود که به دلیل اشتیاق زیادش در ماجراجویی هشت جان از نه جان خود را از دست داده است. حال گربه چکمه پوش سفری حماسی را آغاز می‌کند تا آخرین آرزوی افسانه‌ای خود را کشف کرده و زندگی نه گانه‌اش را بار دیگر به دست آورد…
درباره فیلم گربه چکمه پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Januel Mercado در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو بازیگرانی چون Florence Pugh، Olivia Colman، Salma Hayek، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

کارتون گربه چکمه پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish) که با عنوان گربه چکمه پوش ۲ (Puss in Boots 2) نیز شناخته می‌شود، انیمیشنی کمدی، خانوادگی، فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی مشترک جوئل کرافورد و جانوئل مرکادو محصول کشور آمریکا است که در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی DreamWorks Animation و Pacific Data Images (PDI) تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو را نیز پل فیشر براساس شخصیت گربه چکمه پوش، به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌ است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون فلورنس پیو، الیویا کلمن، سلما هایک، آنتونیو باندراس، سامسون کایو، داواین جوی راندولف، ری وینستون، هاروی گیلن و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ 23 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط Universal Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی نیز منتشر می‌شود. عنوان این انیمیشن ابتدا گربه چکمه پوش: نه جان و چهل دزد Puss in Boots: Nine Lives and Forty Thieves در نظر گرفته شده بود اما بعدا توسط سازندگان به گربه چکمه پوش: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish تغییر پیدا کرد؛ این انیمیشن قسمت دوم و دنباله گربه چکمه پوش محصول سال 2011  و همچنین اسپین آف فرنچایز شرک، محسوب می‌شود؛ انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو دو ماه پس از وقایع قسمت اول روی می‌دهد.در ادامه با دانلود انیمیشن گربه ی چکمه پوش با ما همراه باشید.

داستان انیمیشن گربه چکمه پوش

مدتی پس از شرک برای همیشه پس از، گربه چکمه پوش میزبان یک مهمانی در عمارت فرماندار،دل مار است که پس از آتش بازی در حین درگیری با مردان فرماندار، غول خاکی را بیدار می کند که حمله می کند،او موفق می شود غول را تحت سلطه خود درآورد اما مدت کوتاهی بعد توسط یک زنگوله له می شود.هنگامی که از خواب بیدار می شود،دکتر به او اطلاع می دهد که تنها یک زندگی پس از هشت سال گذشته دارد به او پیشنهاد می دهد که فورا بازنشست شود،پوس ابتدا آن را از بین می برد،اما پس از باخت در دوئل و شمشیر خود به گرگ سیاه پوش در یک میخانه محلی در آن شب به خانه ماما لونا ، در یک گربه بانوی مسن پناه می برد تا حیوان خانگی اهلی شود و به طور تشریفاتی دفن می کند.لباس نمادین او ظاهرا شغل قانون شکنی او را متوقف می کند. با گذشت زمان،یک گربه ریشو با پریتو،سگی خوشبین که به شکل یک گربه مبدل شده بود،ملاقات می کند.گفتگوی آنها زمانی کوتاه می شود که گلدیلاکز و خانواده جنایتکار سه خرس در جستجوی پوس طاهر می شوند تا قبر او را پیدا کنند.آنها به طور ناخواسته وجود ستاره آرزو را برای پوس فاش می کنند و نقشه ای که مکان آن را نشان می دهد همان شب به بزرگ جک هورنر تحویل داده می شود.پوس که آن را فرصتی برای بازگرداندن زندگی از دست رفته اش می داند، به نانوایی جک نفوذ می کند تا نقشه را بدزدد و به طور غیر منتظره ای با کیتی سافت پوز متحد می شود،که به خاطر ترک روز عروسی از او کینه ای دارد.پوس و کیتی همراه با پریتو که پوس را به نانوایی دنبال کرده بود با نقشه فرار….بدون تردید انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود انیمیشن دوبله فارسی باشد.

نقد و بررسی انیمیشن گربه چکمه پوش

گربه چکمه پوش متوجه می‌شود که اشتیاق او به خطر و بی اعتنایی به ایمنی تاثیر خود را گذاشته و او هشت جان از 9 جان خود را از دست داده است؛در ادامه با دانلود انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید. حال بازگرداندن این زندگی‌ها، گربه‌ چکمه‌ پوش را وارد یک سفر حماسی می‌کند. گربه چکمه‌ پوش یکی از کاراکترهای محبوب به شمار می‌رود که بار دیگر در انیمیشن گربه چکمه ‌پوش: آخرین آرزو به تصویر کشیده شده است. این انیمیشن تازه دنباله‌ای برای فیلم اول به شمار می‌رود که توسط جوئل کراوفورد و یانوئل مرکادو کارگردانی شده و فیلم ‌نامه آن را نیز پل فیشر و تامی سوردلو قلم زده‌اند. این اثر نسبت به فیلم قبلی، بهتر است و عمق بیشتری دارد این انیمیشن اگرچه صحنه‌های ترسناک و خشونت‌آمیز زیادی دارد اما سرشار از مفاهیم اخلاقی است. همان طور که در قسمت الگوی مثبت ذکر شد، سگ توانست دید اطرافیانش را نسبت به زندگی عوض کند. انیمیشن گربه چکمه پوش داستانی را روایت می‌کند که برای فهمیدن آن نیازی نیست تا لزوما مثل من یک آدم سی ساله باشید و همه شرک‌ها را دیده باشید. این انیمیشن به عنوان یک اثر مستقل سینمایی معرفی شده و قصه خودش را به تنهایی روایت می‌کند. انیمیشن گربه چکمه‌ پوش: آخرین آرزو (Puss In Boots: The Last Wish) اجازه درخشش به شخصیت اصلی خودش را می‌دهد.همین امر موجب محبوبیت این انیمیشن شده است. انیمیشن گربه چکمه‌ پوش: آخرین آرزو طنز زیادی دارد و همین نیز باعث شده تا این اثر بسیار خنده‌دار باشد. از سوی دیگر، سبک انیمیشن‌سازی آن نیز تماشایی است و یکی از بهترین انیمیشن‌های سال محسوب می‌شود.در ادامه با دانلود انیمیشن آتش با ما همراه باشید.

صدا پیشگان گربه چکمه پوش

آنتونیو باندراس در نقش پوس / گربه چکمه‌پوش، یک گربهٔ فراری از قانون و قهرمان سن ریکاردو،

سلما هایک در نقش کیتی سافت‌پاوز، یک گربه تاکسیدو خیابانی باهوش که همتای زن پوس است و به وی علاقه دارد و در نهایت با او ازدواج می‌کند.

هاروی گیلن در نقش پررو، یک سگ تراپی.

فلورنس پیو در نقش گلدیلاکس، رهبر خانواده جنایتکار «سه خرس» که قصد دارد «ستاره آرزوها» را بدست آورد تا از آن برای بازیابی خانواده بیولوژیکی خود استفاده کند.

الیویا کلمن در نقش خرس مادر

ری وینستون در نقش خرس پدر

جان مولانی در نقش «بیگ» جک هورنر، یک شیرینی‌پز ترسناک و ارباب جنایت که قصد دارد به «ستاره آرزوها» برسد. او از زمانی که شهرت افسانه‌ای خود را از دست داده‌است، آیتم‌ها، موجودات و افراد جادویی مختلفی در دست دارد.

واگنر مورا در نقش بیگ بد ولف / مرگ، تجسم فیزیکی که به شکل یک گرگ سفید در شنل مشکی کلاهدار ظاهر می‌شود.

داواین جوی راندولف در نقش ماما لونا، یک گربهٔ ماده سالخورده که پوس را می‌پذیرد.

آنتونی مندز در نقش دکتر، که به پوس می‌گوید که در پی از دست‌دادن از هشت زندگی‌اش باید بازنشسته شود.

کوین مک کان در نقش جیرجیرک (یک پارودی از جیرجیرک سخنگو)

برناردو دی پائولا در نقش فرماندار دل مار

بتسی سودارو و آرتمیس پبدانی در نقش مارهای خواهر که نقشه را به جک هورنر تحویل می‌دهند.

کنراد ورنن در نقش جینجی

کودی کامرن در نقش پینوکیو

سامسون کایو در نقش بچه خرس

علاوه بر آن شرک و خر در یک فلش‌ بک کوتاه بدون صدا، و همچنین ایملدا از اولین فیلم گربه چکمه‌ پوش ظاهر می‌شوند.

کلام آخر

انیمیشن گربه چکمه پوش یکی از بهترین انیمیشن هایی است که پیشنهاد می کنم حتما تماشا کنید این انیمیشن با داستان زیبا می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.در ادامه از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود انیمیشن تام و جری است با تماشای این انیمیشن زیبا اوقات خوشی را سپری کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    محمد هادی دباغی 1 سال پیش

    نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه قرارش بدید بدون پخش آنلاین و بدون سانسور باشه گربه چکمه پوش آخرین آرزو ممنون از شما

    3
    0
    Amin 1 سال پیش

    عالی و باحال خیلی جذاب و ماجراجویی باحالی داره

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *