بستن

74% رضایت

دانلود فیلم قطار سریع السیر Bullet Train 2022 با دوبله فارسی

اکشن , کمدی | آمریکا | 2 ساعت و 7 دقیقه | 2022 | 74 % رضایت | 10/ 7.5
بازیگران : Aaron Taylor-Johnson، Brad Pitt، Joey King،
کارگردان :

بالای 17 سال

دوبله

پخش آنلاین

خلاصه فیلم قطار سریع السیر Bullet Train : فیلم قطار سریع السیر Bullet Train 2022 در مورد پنج قاتل است که خود را در یک قطار سریع السیر می‌بینند که به سرعت از توکیو به موریوکا در حال حرکت است. اما آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که ماموریت و اهدافشان با یکدیگر مرتبط است. در این میان یکی از این پنج قاتل به نام لیدی باگ (با بازی برد پیت)، فردی آموزش دیده است که برای انجام آخرین ماموریت خود توسط مربی‌اش ماریا بیتل (با بازی ساندرا بولاک) به این قطار سریع السیر فرستاده شده و…
درباره فیلم قطار سریع السیر Bullet Train : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، کمدی می‌باشد و به کارگردانی David Leitch در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم قطار سریع السیر بازیگرانی چون Aaron Taylor-Johnson، Brad Pitt، Joey King، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

666.7MB

نمایش تریلر
خلاصه فیلم قطار سریع السیر Bullet Train : فیلم قطار سریع السیر Bullet Train 2022 در مورد پنج قاتل است که خود را در یک قطار سریع السیر می‌بینند که به سرعت از توکیو به موریوکا در حال حرکت است. اما آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که ماموریت و اهدافشان با یکدیگر مرتبط است. در این میان یکی از این پنج قاتل به نام لیدی باگ (با بازی برد پیت)، فردی آموزش دیده است که برای انجام آخرین ماموریت خود توسط مربی‌اش ماریا بیتل (با بازی ساندرا بولاک) به این قطار سریع السیر فرستاده شده و…
درباره فیلم قطار سریع السیر Bullet Train : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی David Leitch در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم قطار سریع السیر بازیگرانی چون Aaron Taylor-Johnson، Brad Pitt، Joey King، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

قطار سریع‌السیر( Bullet Train) یک فیلم پر طرفدار کمدی اکشن آمریکایی به کارگردانی دیوید لیچ که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. فیلم‌ نامه این فیلم توسط زک اولکویچ بر اساس رمانی از کوتارو ایساکا به رشته تحریر درآمده است. برد پیت در این فیلم نقش قاتلی سیاسی را ایفا می‌کند که در حالی سوار بر نسخهٔ تخیلی از توکایدو شینکانسن است، باید با قاتلان هم‌ نوع خود مبارزه کند.در ادامه با دانلود فیلم قطار سریع السیر همراه ما باشید تا شما نیز از دیدن این فیلم اکشن لذت ببرید.

خلاصه فیلم قطار سریع السیر

داستان قطار سریع السیر ۲۰۲۲ درباره یک قاتل حرفه‌ای به نام لیدی باگ است که از زندگی ناامید شده، اما مربی‌اش، ماریا بیتل برای به دست آوردن کیفی در یک قطار سریع السیر، دوباره لیدی باگ را به ماموریتی خطرناک می‌فرستد. اما آدمکش دیگری نیز در این قطار حضور دارد و در نهایت آنها متوجه می‌شوند که اهداف آنها با یکدیگر مرتبط اس.در ادامه با دانلود فیلم قطار سریع السیر بدون سانسور با ما همراه باشید.

نقد و برسی فیلم قطار سریع السیر

فیلم زیبای قطار سریع السیر با فیلم نامه بسیار جذاب و همچنین استفاده از بازیگران حرفه ای و مشهور توانست از محبوبیت بالایی برخوردار شود.فیلم قطارسریع‌السیر داستان چندین آدم ‌کش حرفه‌ای را تعریف می‌کند که همگی درون یک قطار گرد هم آورده شده‌اند تا هر کدام به مأموریتی که برایشان تعریف شده است برسند. اما فیلم در پیرنگ خود، قصه‌اش را به‌سادگی در اختیار مخاطب نمی‌گذارد و اجازه می‌دهد تا او ذره‌ ذره به این موقعیت دست یابد. دیوید لیچ یک بار دیگر خودش را به عنوان یکی از ماهرترین کارگردان‌های ژانر اکشن هالیوود ثابت می‌کند. بزرگ‌ ترین دلیل محبوبیت قطار سریع‌السیر ستاره آن یعنی برد پیت است که یک بار دیگر ثابت می‌کند همانقدر که یک خدای جذاب در فیلم‌های اکشن است، یک ستاره غیرعادی و فروتن ژانر کمدی نیز هست. حضور برد پیت و رابطه سرزنده‌اش با پرسونای ستاره بودن خودش است که نمی‌گذارد فیلم سینمایی قطار سریع‌السیر از صحنه های هیجانی خود دور شود در کنار برد پیت، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor Johnson) توانستند نسبت به دیگر بازیگران زمان بیشتری را به خود اختصاص بدهند و علاوه بر اینکه صحنه‌های مبارزه بسیار خوبی را به نمایش گذاشته‌اند، موفق شدند تا احساسات را نیز به درون داستان فیلم تزریق کنند.فیلم سینمایی قطار سریع السیر می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد زیرا این فیلم دارای صحنه های اکشن و هیجانی زیادی است که می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد. فیلم «قطار سریع‌السیر» از فیلمبرداری‌های بسیار زیبا، صحنه‌های اکشن خارق‌العاده، صداگذاری عالی و اوج داستانی فوق‌العاده زیبا و درخشان پر شده و این در حالی است که اکثر اتفاقات فیلم درون قطار جریان دارند. قطار سریع‌السیر (Bullet Train) اثری اکشن و خنده‌دار با کاراکترهای جالب، صحنه‌های مبارزه خارق‌العاده و گاهی اوقات اندکی احساسات به شمار می‌رود. فیلم «قطار سریع‌السیر» زمان قابل توجهی را صرف پرداختن به ماهیت شانس و سرنوشت می‌کند اما آن پیام ویژه و عمیق را درون خودش ندارد، با این وجود، مجموعه‌ای بسیار شیک و خونین از صحنه‌هایی را به نمایش در می‌آورد که مطمئنا توجه بیننده‌ها را جلب می‌کند و آن‌ها را راضی نگه می‌دارد.

فیلم اکشن 

فیلم اکشن یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید بر دشمنان خود غلبه کند. دوران رشد فیلم‌های گونهٔ پرحادثه بیشتر در دهه ۱۹۷۰ بود. در طول تاریخ این گونه، از بروس لی به عنوان نخستین بازیگری که باعث حرکت و محبوبیت آن شد، یاد می‌کنند.پیشرفت در برنامه‌های رایانه ای”ساخت جلوه‌های ویژه (به انگلیسی:CGI)” باعث شد تا ساخت صحنه‌های اکشن و غیره که نیازمند تلاش‌های گروه‌های بدل کار حرفه‌ای در گذشته بود، ارزان‌تر و آسان‌تر شود.دانلود فیلم قطار سریع السیر با زیر نویس چسبیده فارسی و تماشای آن می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم اکشن و کمدی باشد.

بازیگران فیلم قطار سریع السیر

فیلم سینمایی قطار سریع‌السیردر ابتدا قرار بود توسط آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) ساخته شود. همچنین قرار بود این عنوان یک فیلم اکشن خشن باشد، اما در نهایت چاشنی کمدی نیز همراهش شد. در سال 2020 اعلام شد که کمپانی Sony Pictures دیوید لیچ را برای کارگردانی فیلم Bullet Train 2022 استخدام کرده است. برد پیت نیز در همان زمان برای نقش اصلی فیلم انتخاب شد و کم کم سایر بازیگران نیز به این پروژه پیوستند.

برد پیت در نقش لیدی باگ

برد پیت بازیگر و تهیه کننده آمریکایی متولد 18 دسامبر 1963 برابر با 27 آذر 1342 است. او تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا و دو جایزه گلدن گلوب. برد پیت با بازی در فیلم جاده‌ای Thelma & Louise محصول سال 1991 توجه‌ها را به خودش جلب کرد و سپس در آثار دیگری چون فیلم درام A River Runs Through It محصول سال 1992 و Interview with the Vampire محصول سال 1994 به ایفای نقش پرداخت.

برخی از دیگر آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم جنایی Seven محصول سال 1995، فیلم Fight Club محصول سال 1999، فیلم سرقت کمدی Ocean’s Eleven محصول سال 2001، فیلم اکشن عاشقانه Mr. & Mrs. Smith محصول سال 2005، فیلم ترسناک World War Z محصول سال 2013 و فیلم درام کمدی Once Upon a Time in Hollywood محصول سال 2019.

جوئی کینگ در نقش پرینس

جوئی کینگ بازیگر آمریکایی متولد 30 جولای 1999 برابر با 8 مرداد 1378 است. وی با بازی در فیلم کمدی Ramona and Beezus محصول سال 2010 شناخته شد و بعد از آن در سری فیلم‌های The Kissing Booth در نقش اصلی بازی کرد. وی برای بازی در سریال درام جنایی The Act مورد توجه همگان قرار گرفت و برای جایزه امی و گلدن گلوب نامزد شد.

برخی از دیگر آثار جوئی کینگ عبارتند از فیلم عاشقانه Crazy, Stupid, Love محصول سال 2011، فیلم ابرقهرمانی The Dark Knight Rises محصول سال 2012، فیلم ترسناک The Conjuring محصول سال 2013، فیلم ترسناک Wish Upon محصول سال 2017 و فصل اول سریال جنایی کمدی Fargo.

آرون تایلرجانسون در نقش تنجرین

آرون تایلرجانسون (Aaron Taylor-Johnson) بازیگر انگلیسی متولد 13 ژوئن 1990 برابر با 23 خرداد 1369 است. وی بیشتر به خاطر بازی در نقش اصلی فیلم ابرقهرمانی Kick-Ass محصول سال 2010 و دنباله آن محصول سال 2013 و همچنین فیلم Avengers: Age of Ultron محصول سال 2015 شناخته می‌شود. وی بازیگری را از 6 سالگی شروع کرد.

 برخی از دیگر آثار تایلر-جانسون عبارتند از فیلم زندگینامه‌ای Nowhere Boy محصول سال 2009، فیلم تاریخی Anna Karenina محصول سال 2012، فیلم هیولایی Godzilla محصول سال 2014، فیلم نئو نوآر Nocturnal Animals محصول سال 2016 و فیلم علمی تخیلی Tenet محصول سال 2020.

برایان تایری هنری در نقش لمون

برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) بازیگر آمریکایی متولد 31 مارس 1982 برابر با 11 فروردین 1361 است. وی بیشتر به خاطر بازی در سریال درام کمدی Atlanta شناخته می‌شود که برای آن جوایز و افتخاراتی نیز به دست آورده است. برخی از دیگر آثار این هنرپیشه عبارتند از سریال Boardwalk Empire، سریال How to Get Away with Murder، سریال درام کمدی This Is Us، فیلم سرقت Widows محصول سال 2018، فیلم روانشناختی Joker محصول سال 2019، فیلم هیولایی Godzilla vs. Kong محصول سال 2021، فیلم روانشناختی The Woman in the Window محصول سال 2021 و فیلم ابرقهرمانی Eternals محصول سال 2021.

ساندرا بولاک در نقش ماریا بیتل

ساندرا بولاک (Sandra Bullock) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی متولد 26 جولای 1964 برابر با 4 مرداد 1343 است. وی تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک اسکار و دو جایزه گلدن گلوب. بولاک در سال‌های 2010 و 2014 گران‌ترین بازیگر جهان شد.برخی از آثار معروف این هنرپیشه عبارتند از فیلم اکشن Speed محصول سال 1994، فیلم درام A Time to Kill محصول سال 1996، فیلم کمدی Miss Congeniality محصول سال 2000، فیلم عاشقانه The Proposal محصول سال 2009، فیلم اکشن کمدی The Heat محصول سال 2013، فیلم ترسناک Bird Box محصول سال 2018، فیلم درام The Unforgivable محصول سال 2021 و فیلم اکشن کمدی The Lost City محصول سال 2022.

از دیگر بازیگران این فیلم اکشن جذاب می توان به اندرو کوجی (Andrew Koji) در نقش یوچی کیمورا،هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) در نقش تاکشی،مایکل شنون (Michael Shannon) در نقش جی وانگ،بد بانی (Bad Bunny) در نقش ولف،زازی بیتز (Zazie Beetz) در نقش هورنت،لوگان لرمن (Logan Lerman) در نقش همکار تنجرین و لمون،کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) در نقش یکی از کارمندان قطار،ماسای اوکا (Masi Oka)،پاشا دی. لیچنیکوف (Pasha D. Lychnikoff)،میرای گربیچ (Miraj Grbić) اشاره کرد.در ادامه با دانلود فیلم مدرسه خیر و شر و تماشای آن از این فیلم زیبا لذت ببرید. 

کلام اخر

فیلم زیبای قطار سریع السیر یک فیلم کمدی اکشن که به تازگی اکران شد.در پایان، فیلم «قطار سریع‌السیر» یکی از سرگرم‌ کننده ‌ترین و پر زرق‌ وبرق‌ ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ میلادی به شمار می‌رود که همگی آن‌ها به لطف نقش‌آفرینی سرزنده و جذاب بازیگران، صحنه‌های مبارزه فوق‌العاده، فیلمبرداری شیک و نویسندگی تاثیرگذار است.این فیلم پس از اکرانش توانست طرفداران زیادی به خود جلب کند این فیلم با حضور ستاره هالیوود برد پیت شناخته شد این بازیگر حرفه ای با ایفای نقش درخشانش باعث مشهور شدن فیلم قطار سریع السیر شد.یکی دیگر از پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم اکشن دوبله فارسی است با تماشای آن کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    حسین 2 سال پیش

    خواهشا” !!!
    این کارها چیه آخه ؟!
    چرا سانسوره ؟! چرا کیفیت Ts ؟!

    12
    2
      ilya 2 سال پیش

      سلام
      حسین جان کیفیت خوبش نیومده هنوز

      4
      4
        امیر 2 سال پیش

        این فیلم لو رفتس فیلم کامل و باکیفیتش ۱۳ شهریور یا ۱۳ تیر ماه اکران میشه

        0
        1
        مهدیار 2 سال پیش

        لطفا بدون سانسور رو بزارید

        9
        1
        کوروش 2 سال پیش

        کی با کیفیت فیلم منتشر میشه؟

        0
        0
          ilya 2 سال پیش

          سلام
          بزودی

          0
          0
    فرناز 1 سال پیش

    اقا نمیخوام دوبله زیرنویس میخوام چیکارکنم

    1
    1
    گابریل 1 سال پیش

    ممنون آقا ایلیا سانسورش حرفه ای بود فیلمشم عالی

    1
    1
    H 1 سال پیش

    لعنت به ای سانسور?

    2
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *