بستن
دانلود فیلم منو The Menu 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم منو The Menu 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم منو The Menu 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

54% رضایت

دانلود فیلم منو The Menu 2022 دوبله فارسی

ترسناک , کمدی | آمریکا | 1 ساعت و 47 دقیقه | 2022 | 54 % رضایت | 10/ 7.6
بازیگران : Anya Taylor-Joy، Nicholas Hoult، Ralph Fiennes،
کارگردان : Mark Mylod

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم منو - پرده ای The Menu : یک زوج جوان به جزیره ای دورافتاده سفر می کنند تا در یک رستوران منحصر به فرد غذا بخورند که در آن آشپز یک منوی مجلل با شگفتی های تکان دهنده آماده کرده است.
درباره فیلم منو - پرده ای The Menu : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Mark Mylod در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم منو - پرده ای بازیگرانی چون Anya Taylor-Joy، Nicholas Hoult، Ralph Fiennes، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

533.8MB

کیفیت : 720p

973.6MB

کیفیت : 1080p

1.8GB

نمایش تریلر
خلاصه فیلم منو - پرده ای The Menu : یک زوج جوان به جزیره ای دورافتاده سفر می کنند تا در یک رستوران منحصر به فرد غذا بخورند که در آن آشپز یک منوی مجلل با شگفتی های تکان دهنده آماده کرده است.
درباره فیلم منو - پرده ای The Menu : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Mark Mylod در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم منو - پرده ای بازیگرانی چون Anya Taylor-Joy، Nicholas Hoult، Ralph Fiennes، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

فیلم صورت‌ غذا یا مِنو محصول کشور آمریکا در ژانر کمدی سیاه ترسناک به کارگردانی مارک مایلود است،این فیلم زیبا پس از اکران از محبوبیت بالایی برخوردار شد.صورت غذا که با نویسندگی سث ریس و ویل تریسی، بر اساس داستانی اصلی از تریسی خلق‌ شده و توسط آدام مک‌ کی، بتسی کخ و ویل فرل تهیه شده‌است. در این فیلم ریف فاینز در نقش «اسلوویک» یک سرآشپز مشهور، در کنار گروه بازیگران متشکل از آنیا تیلورجوی، نیکلاس هولت، هانگ چائو، جانت مک ‌تیر، جودیت لایت، ایمی کاره‌ رو و جان لگویزمائو ایفای نقش می‌کند.در ادامه با دانلود فیلم منو با ما همراه باشید.

داستان صورت غذا

تایلر علاقه مند به غذا و دوستش،مارگورت میلرز با قایق به هاوثون،یک رستوران منحصر به فرد متعلق به سر آشپز مشهور جولیان اسلوویک،که در جزیره ای خصوصی قرار دارد،سفر می کنند، دیگر مهمانان حاضر در شام لیلیان بلوم ،منتقد غذا هستند.در ادامه با دانلود فیلم منو با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.شام شروع می شود و جولیا مجموعه ای از دوره ها را معرفی می کند و مونولوگ های نگران کننده ای درباره هر غذا ارائه می کند.بعد از گذشت شب، رازهای مربوط به هر مهمان، از امور گرفته تا پولشویی، به آرامی فاش می‌شود. در طول دوره چهارم، یک سرآشپز جلوی مهمانان خود را می‌کشد و یکی دیگر از کارکنان هنگام تلاش برای فرار، انگشت حلقه ریچارد را قطع می‌کند. پس از دوره چهارم، سرمایه‌ گذار اصلی رستوران که همچنین رئیس سورن، دیو و برایس است در مقابل دیدگان مشتری‌ها در آب غرق می‌شود. در نقاط مختلف شب، جولیان به مهمانان اجازه می‌دهد تا فرار کنند، تا کارکنان آن‌ها را بگیرند و برگردانند.جولیان فاش می‌کند که همه مهمان‌ها به این دلیل انتخاب شده‌اند که یا به از دست ‌دادن اشتیاق او برای هنرش کمک کرده‌اند یا به این دلیل که با بهره‌ برداری از کار صنعتگران و کارگرانی مانند او و تیمش امرار معاش می‌کنند. او اعلام می‌کند که همه حاضران تا آخر شب خواهند مرد. از آنجایی که حضور مارگو برنامه‌ ریزی نشده بود، جولیان به‌طور خصوصی به او این اختیار را می‌دهد که با کارکنان یا با مهمانان بمیرد.فاش می‌شود که مارگو در واقع یک روسپی است، که قبلاً با ریچارد ملاقات کرده بود و تایلر او را فقط برای آن شب استخدام کرده‌است. جولیان فاش می‌کند که تایلر شخصاً به این محفل دعوت شده بود و می‌دانست که شام با مرگ همه به پایان می‌رسد، بنابراین او با اینکه می‌دانست مارگو خواهد مرد، او را دعوت کرده‌است؛ این امر مارگو را خشمگین و غمگین می‌کند. جولیان با تحقیر تایلر، او را مجبور به پختن غذا در مقابل همگی می‌کند و به غذایش توهین می‌کند و شخصیت او را می‌شکند؛ او سپس به تایلر دستور می‌دهد تا خود را حلق‌آویز کند، که او این کار را انجام می‌دهد. جولیان از مارگو می‌خواهد که بشکه مورد نیاز برای دسر را جمع‌آوری کند.مارگو به صورت مخفیانه وارد خانه جولیان می‌شود، اما السا به او حمله می‌کند. مارگو با ضربه چاقو به گردن السا او را می‌کشد. پس از دیدن بریده‌های روزنامه از زندگی گذشته جولیان در یک رستوران فست‌فود، مارگو یک رادیو پیدا می‌کند، درخواست کمک می‌کند و با بشکه به رستوران برمی‌گردد. یک افسر گارد ساحلی از قایق خود می‌آید، سپس خود را به‌عنوان یکی از سرآشپزان نشان می‌دهد و به آشپزخانه برمی‌گردد.مارگو از غذای جولیان انتقاد می‌کند و شکایت می‌کند که هنوز گرسنه است. وقتی جولیان از او می‌پرسد که دوست دارد چه چیزی بخورد، مارگو یک چیزبرگر و سیب‌ زمینی سرخ‌ کرده درخواست می‌کند که….فیلم منو یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ترسناک است

نقد و بررسی فیلم منو

فیلم «منو» به کارگردانی مارک مایلود و نویسندگی ست ریس و ویل تریسی، داستان مارگو (آنیا تیلور جوی) و تایلر (نیکولاس هولت)، زوج جوان و به ظاهر ثروتمندی را روایت می‌کند که برای شرکت در یک مراسم غذاخوری ویژه به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند. یک رستوران مجلل و عجیب و غریب متعلق به سرآشپز معتبر جولیان اسلوویک (رالف فاینس). با این حال، چیزی که به نظر می‌رسید یک شام ساده شیک و یک شب به یاد ماندنی است، در نهایت به چیزی بسیار شوم تبدیل می‌شود، زیرا سرآشپز اسلوویک، که غذاهایش را به عنوان قطعاتی از هنر مفهومی در نظر می‌گیرد، انتخاب می‌کند تا منوی خود را دقیقاً در همان شب تغییر دهد.منو یک فیلم هیجان‌انگیز منحصر به فرد به کارگردانی مارک مایلود، فیلمساز بریتانیایی است. این اثر سینمایی با عشق به داستان سرایی رضایت بخش ساخته شده است، و کارگردانی پرشور، بازیگران فوق‌العاده، و مهارت فنی جالب، چاشنی‌هایی هستند که روی مضامین مرکزی این فیلم سایه انداخته‌اند. طنزی سیاه و خشونت‌ بار که در آن تعلیق، غذای اصلی است. اما فراتر از یک تعریف، منو استعاره‌ای از مبارزه طبقاتی و اتفاقاً یک طنز خوش طعم است.مانند بسیاری دیگر از عناوین این ژانر ترکیبی جدید، هر دو آزمون را با موفقیت از سر می‌گذراند: آنقدر اضطراب‌آور است که مخاطب را به اخم می‌اندازد و آن‌قدر خنده‌دار است که می‌تواند چند خنده عمیق خلق کند. داستان فیلم زیبای منو پیچیدگی‌های زیادی دارد و هرچه جلوتر می‌رود وحشتناک‌ تر می‌شود.

ژانر ترسناک

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای فیلم است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم قرار داشت. در این ژانر از عناصر ترس، نفرت و وحشت استفاده شده‌است. در این ‌گونه فیلم‌ها از صحنه‌های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی تخیلی تداخل دارند. این ژانر شباهت نزدیکی نیز با ژانر دلهره‌آور دارد. در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ها و کابوس‌ها، ترس به بیننده القا می‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه‌آلود،موسیقی دلهره‌آور و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌ است.اولین فیلم‌های این ژانر از سال ۱۸۹۰ تولید شدند.در اولین فیلم‌های ترسناک، معمولاً موجودی فراطبیعی و ناشناخته یا حیوانی خطرناک شخصیت منفی (شرور) داستان بود. شروع ساخت فیلم‌هایی که ترس مستقیم انسان از انسان را نشان می‌دهند، به دهه ۶۰ میلادی و فیلم روانی ساخته آلفرد هیچکاک، که از نظر خیلی‌ها بزرگترین کارگردان این سبک است، برمی‌گردد. بعدها، فیلم درخشش هم توسط استنلی کوبریک ساخته شد؛ که آن نیز از بزرگ‌ترین فیلم‌های ترسناک به حساب می‌آید. فیلم‌های ترسناک، زیرشاخه‌های گوناگونی دارند؛ که فیلم اسلشر و فیلم روان‌شناختی از محبوب‌ترین آن‌ها هستند. در فیلم‌های ترسناک روان‌شناختی (به انگلیسی: psychological horror film)، به ندرت از خشونت یا خون استفاده می‌شود؛ در فیلم‌های روانی و حلقه نیز از همین سبک استفاده شده‌است. فیلم‌های اسلشر (به انگلیسی: Slasher Movie)، از خشونت بسیار زیاد و معمولاً از دست دادن اعضای بدن، تکه ‌تکه شدن استفاده می‌کنند

معرفی بازیگران فیلم منو

ریف فاینز در نقش سرآشپز اسلوویک

ریف فاینز بازیگر، تهیه‌ کننده و کارگردان انگلیسی فیلم منو 2022 متولد 22 دسامبر 1962 برابر با 1 دی 1341 است. وی در ابتدا روی صحنه تئاتر ملی سلطنتی به شهرت رسید و با فیلم Emily Brontë’s Wuthering Heights در سال 1992 وارد سینما شد. وی به خاطر بازی در فیلم Schindler’s List برای جوایز اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را گرفت. بازی او در فیلم The English Patient دومین نامزدی جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوب را این بار در رشته بهترین بازیگر مرد برای او به ارمغان آورد.در ادامه با دانلود فیلم منو بدون سانسور با ما همراه باشید.

آنیا تیلورجوی در نقش مارگو

آنیا تیلورجوی بازیگر بریتانیایی آمریکایی فیلم صورت‌غذا ۲۰۲۲، متولد 16 آوریل 1996 برابر با 28 فروردین 1375 است. وی علیرغم سن کمش تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه انجمن بازیگران فیلم و نامزدی برای یک جایزه امی. در سال 2021 آنیا در لیست «100 رهبری که آینده را شکل خواهند داد» در مجله تایم قرار گرفت.برخی از آثار مهم این هنرپیشه عبارتند از فیلم ترسناک The Witch محصول 2015، تریلر روانشناختی Split محصول 2016 و ادامه آن Glass محصول سال 2019، فیلم کمدی سیاه Thoroughbreds محصول 2017، فصل ششم سریال Peaky Blinders

نیکلاس هولت در نقش تایلر

نیکلاس هولت بازیگر انگلیسی متولد 7 دسامبر 1989 برابر با 16 آذر 1368 است. وی تا کنون برای جوایز مختلفی چون یک جایزه بفتا، یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه امی و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم نامزد شده است. وی بیشتر به خاطر بازی در نقش دکتر هنری «هنک» فیلیپ مک‌کوی یا بیست در فیلم ابرقهرمانی X-Men: First Class محصول 2011 شناخته می‌شود. او سپس همین نقش را در فیلم‌های بعدی این مجموعه تکرار کرد.برخی از دیگر آثار نیکلاس هولت، بازیگری فیلم منو 2022، عبارتند از فیلم ماجراجویی Jack the Giant Slayer محصول سال 2013، فیلم زامبی عاشقانه Warm Bodies محصول 2013، فیلم اکشن Mad Max: Fury Road محصول 2015، فیلم کمدی سیاه The Favourite محصول 2018، فیلم بیوگرافی Tolkien محصول 2019، سریال تاریخی طنز The Great و  فیلم اکشن Those Who Wish Me Dead محصول 2021.

هانگ چائو در نقش السا

هانگ چائو (Hong Chau) بازیگر آمریکایی متولد 25 ژوئن 1979 برابر با 4 تیر 1358 است که به واسطه بازی در نقشی مکمل در فیلم علمی تخیلی Downsizing محصول 2017 شناخته شد. برای بازی در این فیلم ترسناک جدید او نامزد جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.برخی از دیگر آثار او عبارتند از سریال درام Treme، فیلم نئونوآر Inherent Vice محصول 2014، مینی سریال ابرقهرمانی Watchmen، فیلم درام American Woman محصول 2019 و سریال روانشناختی Homecoming.

از دیگر بازیگران فیلم منو می توان به جانت مک تیر (Janet McTeer) در نقش لیلیان بلوم، جودیت لایت (Judith Light) در نقش آن،جان لگویزمائو (John Leguizamo) در نقش جرج دیاز؛ ستاره سینما، رید برنی (Reed Birney) در نقش ریچارد،پل آدلستین (Paul Adelstein) در نقش تد؛ ادیتور لیلیان،ایمی کاره رو (Aimee Carrero) در نقش فلیسیتی،آرتورو کاسترو (Arturo Castro) در نقش سورن،مارک سنت سیر (Mark St. Cyr) در نقش دیو،راب یانگ (Rob Yang) در نقش برایس، برکا کوون (Rebecca Koon) در نقش لیندا، مارک سنت سیر (Mark St. Cyr) در نقش دیو،کریستینا بروکاتو (Christina Brucato) در نقش کاترین کلر،پیتر گروسز (Peter Grosz)

کلام آخر

اگر شما به دنبال یک فیلم زیبا و ترسناک هستید پیشنهاد می کنم حتما این فیلم زیبا را تماشا کنید با دانلود فیلم 2023 به تماشای این فیلم زیبا بنشینید و از دیدن اتفاقات جالب این فیلم نهایت لذت را ببرید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Alo 1 سال پیش

    فیلم معلوم نی رو پرده اس یا از کجا گرفتن کیفیت پایین

    5
    0
    مصطفی 1 سال پیش

    از جمله مزخرف ترین فیلم ها
    حیف نت و زمان

    1
    1
    مژگان 1 هفته پیش

    هر چی دلت بخواد مزخرف بود و بی معنی. باورم نمی شه نشستم تا آخر دیدمش.

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *