بستن
دانلود فیلم غول Troll 2022 زیرنویس فارسی
دانلود فیلم غول Troll 2022 زیرنویس فارسی
دانلود فیلم غول Troll 2022 زیرنویس فارسی

70% رضایت

دانلود فیلم غول Troll 2022 دوبله فارسی

اکشن , درام | نروژ | 1 ساعت و 41 دقیقه | 2022 | 70 % رضایت | 10/ 5.8
کارگردان : Roar Uthaug

بالای 13 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم غول Troll : در اعماق کوه دوور، چیزی غول پیکر پس از هزار سال اسارت از خواب بیدار می شود. این موجود همه چیز را در مسیر خود نابود می کند و به سرعت به اسلو نزدیک می شود.
درباره فیلم غول Troll : محصول کشور نروژ و در ژانر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی Roar Uthaug در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم غول بازیگرانی چون Ine Marie Wilmann، Kim Falck، Mads Sjøgård Pettersen، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

258.3MB

کیفیت : 1080

895.7MB

خلاصه فیلم غول Troll : در اعماق کوه دوور، چیزی غول پیکر پس از هزار سال اسارت از خواب بیدار می شود. این موجود همه چیز را در مسیر خود نابود می کند و به سرعت به اسلو نزدیک می شود.
درباره فیلم غول Troll : محصول کشور نروژ و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Roar Uthaug در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم غول بازیگرانی چون Ine Marie Wilmann، Kim Falck، Mads Sjøgård Pettersen، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

ترول‌ها (انگلیسی: Trolls) یک فیلم رایانه‌ای در سبک تخیلی، فانتزی و موزیکال به کارگردانی مایک میچل است که در سال ۲۰۱۶ اکران شد. این انیمیشن پس از اکرانش توانست از محبوبیت فراوانی برخوردار شود .این فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، که عملکرد تیم بازیگری، موسیقی، فیلمبرداری، کارگردانی و سکانس‌های اکشن آن مورد تحسین قرار گرفت«ترول» از آن دسته فیلم هایی است که سزاوار اکران بزرگی برای تماشاگران بود تا از جلوه‌های ویژه‌ی آن لذت ببرند.در ادامه با دانلود فیلم ترول با دوبله فارسی همراه ما باشید.

فیلم فانتزی 

فیلم ترول در رده فیلم های تخیلی و فانتزی قرار می گیرد فیلم علمی تخیلی یک ژانر فیلم است که در آن از ترکیب توصیفاتی همچون داستان‌های علمی تخیلی، ادبیات گمانه ‌زن و دانش استفاده شده‌است. به ‌طور کلی این فیلم‌ها در مورد پدیده‌های ساخته می شوند که از دید علم لزوماً پذیرفته نشده‌است.پدیده‌هایی همچون موجودات فرازمینی، دنیاهای بیگانه، حس ششم و سفر در زمان و همچنین اغلب همراه با عناصر مربوط به آینده همچون فضاپیما و ربات ها یا فناوری‌های دیگر در این فیلم‌ها استفاده می‌شود.فیلم ترول ها یک فیلم تخیلی است زیرا نه از نظر علم قابل پذیرش است نه از نظر ذهن.

خلاصه داستان انیمیشن ترول 

در بحبوحه اعتراضات گروه‌های محیط زیست، دولت نروژ به طرح خود برای انفجار در کوه دوور برای ساخت تونل راه آهن ادامه می‌دهد. اما روند ساخت یک هیولای افسانه‌ای را بیدار می‌کند، هیولایی که قرار است فقط در افسانه‌ها وجود داشته باشد.کارشناسان، از جمله دیرینه‌ شناس نورا تایدمن (اینه ماری ویلمن) به این موضوع کمک می‌کنند تا بفهمند با چه چیزی روبرو هستند و چگونه می‌توان این موجود غول‌پیکر را قبل از اینکه سراسر کشور را ویران کند متوقف کرد. برگن ها به دهکده ترول ها حمله می کنند، یک ترول شاد و سرزنده به نام پاپی، همراه با ترولی عبوس و بداخلاق به نام برنچ، عازم سفری ماجراجویانه می شوند تا دوستانشان را از مخمصه نجات دهند .

نقد و برسی فیلم ترول

«ترول» یک فیلم هیولایی و بسیار هیجان انگیز است فرمولی  که تمام عبارات و کلیشه‌های ممکن را از 30 سال گذشته تولیدات هالیوود به عاریت گرفته است؛ اما همزمان یک اکشن ماجراجویی کارآمد و مخاطب پسند با جلوه‌های چشمگیر بصری و ضریب سرگرمی بالا است.  چرا که ما در این اثر با موجودی از عمق افسانه‌های نروژی به نام ترول روبرو هستیم. در ادامه با دانلود فیلم Troll بدون سانسور همراه ما باشید .تا هرچه بهتر در جریان اتفاقات این فیلم قرار بگیرید. طرح داستان گروهی از محققان نروژی را دنبال می‌کند که برای متوقف کردن یک «ترول» وحشتناک که از خواب طولانی بیدار شده است، فراخوانده شده‌اند. در اعماق کوه دوور در نروژ، چیزی غول پیکر پس از هزار سال به دام افتادن بیدار می‌شود. این موجود با از بین بردن همه چیز در مسیر خود، به سرعت به پایتخت نروژ یا همان شهر اسلو نزدیک می‌شود. اما چگونه می‌توان جلوی چیزی را گرفت که فکر می‌کردید فقط در داستان‌های فولکلور نروژی وجود دارد؟! در این فیلم زیبا سعی شده است با ایجاد حس ترس در بیننده هیجان بیننده را تحریک کنند به نظرم ترول یکی از بهترین فیلم های هیجانی است که تا به امروز ساخته شده است. در پی موفقیت دنیای هیولایی برادران وارنر، شاهد موج جدیدی از آثار هیولایی هستیم که جدیدترین آن در اینجا فیلمی از نتفلیکس است که موجود هیولایی آن یک ترول یا یک انسان نما غول پیکر است که طبق برخی افسانه‌ها در جنگل‌های شمال اروپا زندگی می‌کند. این اولین بار نیست که سینمای نروژ به این نوع داستان نزدیک می‌شود، زیرا چند سال پیش ما توانستیم فیلم «شکارچی ترول» را از این کشور ببینیم. با این حال، تمرکز «ترول» با آن اثر کاملاً متفاوت است، زیرا در اینجا به نظر می‌رسد این ایده به برخی از فیلم‌های «گودزیلا» نزدیک ‌تر است و موجودی که از بی‌حالی خود بیدار می‌شود تا همه را ویران کند.یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی ما برای شما در دانلود فیلم خارجی فیلم زیبا و جذاب ترول است.

در فیلم ترول، این موجود اساطیری توسط یک شرکت معدنی که تونلی را در دل کوهی منفجر می‌کند، از خواب زمستانی طولانی خود بیدار می‌شود به نظر می رسد او میلیون ها سال است که در این کوه به خواب زمستانی رفته بوده.اکنون این غول بسیار اعصبانی و آزاد راه خود را به سمت پایتخت طی می‌کند و همه چیز را در مسیر خود نابود می‌کند.زیرا آن انفجار ترول داستان ما را بسیار اعصبانی کرده است تنها امید برای نروژ و برای کل جهان بر دوش شخصیتی به نام نورا تایدمن با بازی «اینه ماری ویلمن»، دیرینه شناس است که شیفته افسانه‌های باستانی است که پدرش از کودکی دوست داشت به او بگوید.او باید راهی پیدا کند تا بتواند ترول را ارام کند به به جای اصلی اش برگرداند. در ادامه با دانلود فیلم ترول با زیر نویس چسبیده فارسی همراه ما باشید تا شما نیز شاهد اتفاقات جذاب این فیلم باشید.

اما به عنوان یک مخاطب آیا پس زمینه داستانی این فیلم شما را به یاد چیزی آشنا می‌اندازد؟ مطمئناً ترول در میان فیلم‌های بی‌شماری که در آن‌ها حضور موجودات عظیم با شخصیتی به شدت «خاکستری» را شامل می‌شود، تازگی ندارد. در اینجا ما یک مارمولک ماقبل تاریخ یا یک گوریل عظیم الجثه نداریم، بلکه یک مرد دماغ گنده پشمالو داریم که قدرت ویرانگری برابر با گودزیلا مشهور ژاپنی‌ها دارد و مانند همکاران برجسته‌ ترش چون کینگ کونگ، در اعماق وجودش نرم و با لطافت است. بنابراین داستان فیلم یک قصه کلیشه‌ای هیولا محور را شامل می‌شود که با اجرای درست فرمول این آثار پیش می‌رود. فرمولی بودن فیلم باعث می‌شود که دقایق ابتدایی آن بیشتر بر شک و تردیدهای پیرامون یک رویداد مرموز متمرکز شود که هیچ کس قادر به توضیح آن نیست.بیننده ابتدای فیلم بسیار هیجان زده می شود که ببیند بیدار کردن این غول سنگی چه به سر دنیا می اورد . بدیهی است که همه ما می‌دانیم که حداقل یک موجود باید در نقطه‌ای از داستان ظاهر شود، اما فیلم «ترول» بیش از نیم ساعت را صرف معرفی خالص می‌کند و به طور عاقلانه‌ای بر روی تضاد بین علم و باور عمومی مردم بازی می‌کند تا پایه و اساس قصه و شخصیت‌های خود را ایجاد کند. اما متأسفانه، وقتی صحبت از توسعه داستان می‌شود ترول به مشکل می‌خورد، جایی که همه چیز تا حدودی متعارف و قابل پیش بینی است، از جمله راه حل همه چیز.زیرا بیننده می داند که کاراکتر های فیلم از چه روش هایی می خواهند برای مقابله با ترول اعصبانی شخصیت ما استفاده کنند.گرچه این موضوع ممکن است باعث کم شدن هیجان فیلم شود ولی مخاطب دوست دارد تا اخر همراه با فیلم باشد تا سرانجام ترول را ببیند.

همچنین یکی از چیزهایی که ممکن بود فیلم با وجود آن بهتر کار کند، اضافه کردن کمی لحن ترسناک بود، اما «ترول» بیشتر فیلم‌های اکشن را انتخاب می‌کند. شاید بتوان گفت «ترول» از امکاناتش نهایت استفاده را نبرد، اما همچنان فیلمی است که باید توانایی اجرایی آن را در نظر گرفت؛ چرا که حداقل صحنه‌های فوق‌العاده‌ای را با یک هیولا در اکشن به ما می‌دهد، بدون اینکه بگذارد این تنها جذابیتش باشد. از سوی دیگر، این فیلم به جز برخورداری از لحظات اکشن هیولایی دارای یک پیش فرض داستانی هیجان‌انگیر با رویکرد مسائل زیست محیطی است که دیدن آن را جذاب‌ تر می‌کند. همچنان جنبه‌ای از رمز و راز در طرح این اثر وجود دارد که داستان فیلم را با ظرافت‌های عرفانی محلی احاطه کرده است. البته با نمایان شدن غول درون داستان، فیلم به سمت نمایش کلیشه‌های ژانر پیش می‌رود. این یعنی ترول نیز همانند گودزیلا و دیگر فیلم‌های هیولایی در آخر به سمت نجات شهر سوق پیدا می‌کند.با دانلود فیلم ترول در این نقد و برسی با ما بمانید. در مورد شخصیت‌های درون فیلم نیز می‌توان گفت: این گروه از افراد به راحتی عده‌ای انسان کلیشه‌ای هستند که به نظر می‌رسد برخی از آنها مستقیم از یک فیلم «رولاند امریش» به این فیلم ساخته رور اوثاگ وارد شده‌اند. از جنبه فنی نیز می‌توان فیلم را مورد واکاوی قرار داد؛ برای مثال جلوه‌های ویژه جزو بهترین نکات این اثر هستند. اما قابل توجه‌ترین نکته فنی بازسازی موجود هیولایی درون فیلم است. همچنین لازم به ذکر است که بخش‌های اکشن فیلم نیز به خوبی انجام شده، علاوه بر این طبیعت نروژی نیز پس زمینه‌ای باشکوه در بسیاری از صحنه‌ها است که برخی از آنها مرد بزرگ هیولایی را در اقدامات ویرانگر خود به زیبایی هر چه تمام دنبال می‌کنند. موسیقی متن یوهانس رینگن نیز خوب کار می‌کند و در لحظاتی خاطره انگیز و در برخی لحظات به طور مؤثر دراماتیک است. اما در پایان باید گفت: فیلم ترول، با وجود سادگی داستان و اصالت کمی که دارد، همچنان برای مخاطب هدفش سرگرم‌کننده و روان است. همچنین به اندازه کافی جذاب به نظر می‌رسد، زیرا حاوی بسیاری از عناصری است که برای مخاطبانی که این ژانر را دوست دارند، ارزشمند است. در ادامه با دانلود فیلم ترول با دوبله فارسی همراه ما باشید.

شخصیت ترول

ترول (به انگلیسی: Troll) شخصیتی فراطبیعی و افسانه‌ای در اساطیر اسکاندیناوی کهن است. ترول به‌ صورت عامه مترادفی منفی از یوتون تلقی می‌گردد. ترول‌ها مخلوقاتی شبیه‌ به غول در اسطوره‌های اسکاندیناوی هستند. آن‌ها اغلب با ترکیبی از شکل والد و کودک ظاهر می‌شوند تا انسان‌ها را اذیت کنند و یا به آن‌ها حمله کنند و ممکن است به‌ طرز تهدیدکننده‌ای خشن باشند، البته امروزه ترول در رسانه‌ها به انواع مختلف به‌تصویر کشیده شده‌است. ترول‌ها به افسانه‌های معاصر هم راه یافته‌اند، مثلاً در خیال‌پردازی ارباب حلقه‌ها یا هنر نبرد (وارکرفت) یا مجموعهٔ هری پاتر و مجموعه‌ی هیلدا. در بسیاری از داستان‌ها ترول زیر پل‌ها خانه دارد و از مسافران باج می‌گیرد اما در مجموعه‌ی هیلدا ترول‌ها در روز دورشان سنگ تشکیل می‌شود و نمی‌توانند از سنگ بیرون بیایند ولی در هنگام نزدیک شدن شب ترول‌ها بیدار می‌شوند و از سنگ بیرون می‌آیند. در فرهنگ عامه اسکاندیناوی، هیولای غول پیکری که گاه دارای قدرت جادویی است. ترول‌ها که با انسان‌ها دشمنی می‌ورزند در قصرهایشان زندگی می‌کنند و با تاریکی هوا نواحی اطراف را تحت سیطره خود درمی‌آورند. اگر در معرض آفتاب قرار بگیرند می‌ترکند یا سنگ می‌شوند. در داستان‌های جدیدتر ترول معمولاً به اندازه انسان یا موجودات کوچکتری مثل دورف‌ها و اِلف‌ها هستند. آن‌ها در کوهستان‌ها زندگی می‌کنند، گاه دوشیزگان را می‌دزدند و می‌توانند تغییر شکل دهند و آینده را ببینند.

بازیگران فیلم ترول

بازیگرانی چون این ماری ویلمان، کیم فلک، مدس شوگور پترسن، گارد بی ایدسوولد، آنکه فون در لیپه، فریتیوف سوهایم، دنیس استورهوی و کارولین ویکتوریا اسلتنگ گاراوانگ در فیلم ترول به ایفای نقش می ‌پردازند.

کلام اخر 

در نتیجه تماشای این فیلم برای کسانی که می‌خواهند حدود 100 دقیقه را بدون توقع زیاد وقت بگذارند توصیه می‌شود.این فیلم برای 100 دقیقه می تواند شما را سرگرم کند.فیلم ترول می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *