بستن
دانلود فیلم گرگ وایکینگ Viking Wolf 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم گرگ وایکینگ Viking Wolf 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم گرگ وایکینگ Viking Wolf 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

70% رضایت

دانلود فیلم گرگ وایکینگ Viking Wolf 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

ترسناک , هیجان انگیز | نروژ | 1 ساعت و 37 دقیقه | 2022 | 70 % رضایت | 10/ 5.2
کارگردان : Stig Svendsen

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم گرگ وایکینگ Vikingulven : تال 17 ساله به تازگی با پدر و مادرش به یک شهر کوچک نقل مکان کرده است، زیرا مادرش شغل جدیدی در پلیس محلی پیدا کرده است. پس از کشته شدن وحشیانه یک دانش آموز در یک مهمانی که تال در آن شرکت می کند، به یک شاهد اصلی تبدیل می شود. آیا قاتل حیوان بود؟ یک گرگ؟
درباره فیلم گرگ وایکینگ Vikingulven : محصول کشور نروژ و در ژانر ترسناک، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Stig Svendsen در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم گرگ وایکینگ بازیگرانی چون Arthur Hakalahti، Elli Rhiannon Müller Osborne، Liv Mjönes، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 720p

944.7MB

کیفیت : 1080p

1.7GB

خلاصه فیلم گرگ وایکینگ Vikingulven : تال 17 ساله به تازگی با پدر و مادرش به یک شهر کوچک نقل مکان کرده است، زیرا مادرش شغل جدیدی در پلیس محلی پیدا کرده است. پس از کشته شدن وحشیانه یک دانش آموز در یک مهمانی که تال در آن شرکت می کند، به یک شاهد اصلی تبدیل می شود. آیا قاتل حیوان بود؟ یک گرگ؟
درباره فیلم گرگ وایکینگ Vikingulven : محصول کشور نروژ و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Stig Svendsen در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم گرگ وایکینگ بازیگرانی چون Arthur Hakalahti، Elli Rhiannon Müller Osborne، Liv Mjönes، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

 گرگ وایکینگ یا وایکینگ ولف (Viking Wolf) یا (Vikingulven) یک فیلم در ژانر ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور نروژ به کارگردانی استیگ سوندسن (Stig Svendsen) است که توسط دو کمپانی‌ Filmkameratene A/S و REinvent Studios تولید و اکران شد فیلمنامه این فیلم را نیز اسپن اوکان و استیگ سوندسن به صورت مشترک ارائه داده اند. فیلم گرگ وایکینگ اولین بار در تاریخ 23 اکتبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Ramaskrik Film Festival در کشور نروژ به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 18 نوامبر همان سال توسط کمپانی Filmkameratene A/S در سینماهای کشور نروژ اکران شد فیلم گرگ وایکینگ ها در نهایت در 3 فوریه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، استرالیا، اسپانیا، چین، کره جنوبی، مکزیک، ژاپن، فنلاند، هلند، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های این اثر سینمایی نیز در شهر نودتون نروژ نیز انجام گردیده است و دو استدیو فیلم سازی سرمایه گذاری و ساخت این فیلم را نیز بر عهده داشته اند.در ادامه با دانلود فیلم گرگ وایکینگ همراه باشید.

داستان فیلم گرگ وایکینگ

این فیلم داستان دختر نوجوانی به نام تال را روایت می کند که اخیرا به همراه مادرش که افسر پلیس است و ناپدری و خواهر کوچک ترش به نایبو نقل مکان کرده اند .او به عنوان یک فرد جدید در آن شهر،در تلاش است تا با همکلاسی هایش صمیمی شود اما یک حادثه وحشتناک شندگی او را زیر رو کرد.در حالی که در خلیج بود،شاهد بود که دختر دیگری از همکلاسی هایش مورد حمله یک حیوان مرموز و مرگبار قرار گرفت.هنگامی که او قصد کمک به آن دختر را داشت،آن موجود مرگبار به او حمله کرد و او را مجروح کرد چند روز بعد جسد دختر دیگر در جنگل پیدا شد.پس از تحقیقات گستره توسط افسر برگ،مادر تال،مشخص شد که این حیوان یک گرگینه است.پس از این حادثه وحشتناک،تال شروع به دیدن و تجربه چیزهای غیر عادی کرد تمام حواسش افزایش یافته بود. بعدا تال به گرگینه آلوده شد و او نیز به حیوانی ویرانگر و تشنه به خون تبدیل شد،گرگینه یک روز در یک شب ماه کامل در حالی که با جوناس معاشرت می کرد،تال تقریبا به یک گرگینه شد و به طرز وحشیانه ای به مرد اول حمله کرد که در نهایت مرد.تال بعد از اینکه فهمید چه اتفاقی افتاده است تصمیم گرفت آن محل را ترک کند. او سوار اتوبوس شد تا از نایبو خارج شود،اما در طول سفر با اتوبوس تبدیل به یک گرگینه کامل شد و شروع به کشتار کرد.او حتی شروع به تعقیب خواهر و ناپدری اش کرد .وقتی افسر برگ متوجه وضعیت شد با عجله جلوی تال را گرفت اما دیگر دیر شده بود.تال قبلا افراد زیادی را کشته بود.پس از رسیدن به نقطه،برگ ویلیام سعی کردند او را با یک مسکن فیل آرام کنند.با این حال مسکن اثری بر روی تال نکرد. و تال به مادرش حمله کرد.در آن لحظه خواهر کوچکتر تال با آمپولی به او چاقو زد که او را به کما برد.بعدا در بیمارستان مادرش….بدون تردید دانلود فیلم گرگ وایکینگ با دوبله فارسی می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ترسناک باشید.

بررسی فیلم گرگ وایکینگ 2022

گرگ وایکینگ؛ فیلمی نروژی مهیج به کارگردانی استیگ سوندسن است. نوجوانی به نام تال به دلیل شغل جدید والدینش به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کند. اما زمانی که دانش‌آموزی به طرز فجیعی کشته می‎شود، تال به عنوان شاهد اصلی ماجرا معرفی می‌گردد اما…گرگ وایکینگ با معرفی یک افسانه نروژی به بیننده شروع می کند که در آن وایکینگ های غارتگر یک توله سگ خشمگین را از کلیسایی در نرماندی دزدیدند.این سگ نوعی هیبرید شیطانی بود که قبل از فرار به جنگل برای پخش نفرین شیطانی خود،دستگیر کنندگانش را قلع و قمع می کرد.سپس فیلم به دوران معاصر می رسد و با شخصیت اصلی خود فیلم را ادامه می دهد.گرگ وایکینگ یک فیلم نروژی است که در ترفندهای این ژانر از اولین حمله خونین تا ویروس عفونی که هیچ فرد منطقی به آن اعتقاد ندارد.اما نوجوان زیبایی را که گزیده شده است برخورد می کند.وقتی صحبت از فیلم های ترسناک و فانتزی به میان می آید،نروژ یکی از بهترین ها در این ژانر است.گرگ وایکینگ یک فیلم اورجینال نتفلیکس است که افسانه گرگینه ها را به چیز جدیدی می چرخاند و تاریخ اکتشاف و اسطوره شناسی وایکینگ ها را با افسانه های سنتی که مخاطبان می شناسند و دوست دارد را ارائه می دهد. صحنه های زیادی برای لذت بردن بیننده در این فیلم وجود دارد سرعت رخ دادن اتفاقات به اندازه ای است که باید در یک فیلم ترسناک باشد.وایکینگ گرگ سعی می کند وحشت را در بیننده ایجاد کند و عمدتا در این کار بسیار خود موفق است.وایکینگ گرگ در تلاش خود برای بیان یک داستان عمیقا احساسی خوب بسیار خوب عمل می کند.این یک فیلم گرگینه سرگرم کننده با مقدار مناسبی از ترس و وحشت بدن کاملا حرفه ای دیده می شود. فیلم گرگ وایکینگ پس از اکران با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین روبرو شد و برای فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری، فضاسازی‌ها، نحوه کارگردانی، شخصیت‌ پردازی‌ها، طراحی صحنه، جلوه‌های ویژه، نحوه تدوین و تولید و همچنین بازی خوب بازیگران تحسین و ستایش شد؛ تهیه‌ کنندگی فیلم گرگ وایکینگ را پیتر اهلن، الن آلوبرگ، ریکه انیس، جان ام. یاکوبسن، تیم کینگ، کارته اولسن، لینا پدرسن و فردریک وارستد به صورت مشترک بر عهده داشته، موسیقی متن آن اثری از بیورنار جانسن و کیتیل شاندر لوهر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط تروند توندر انجام شده است.اکشن پایانی فیلم با 25 دقیقه پایانی کاملا هیجان انگیز،با موقعیتی شبیه به اوج فیلم های ترسناک بسیار محبوب و پایانی شجاعانه و تلخ برای تیتراژ فیلم، کلیت را بالا می برد.جلوه های ویژه در وایکینگ گرگ فوق العاده است.در حالی گرگینه در فیلم یک گرگ بزرگ است.توجه به جزئیات در خز و صورت به هیولا اجازه می دهد تا روح داشته باشد.فیلم در حد امکاناتش خوب ساخته شده است در این فیلم سازندگان فیلم سعی می کنند طرح گرگینه را به گونه ای بازسازی کنند که گویی مخاطب هرگز فیلمی از گرگینه را ندیده است و تماشای این فیلم تجربه جدید او است.البته یک نکته نه چندان خشنود در فیلم وجود دارد و آن هم این است که هرگز فاش نمی شود که وقایع وایکینگ گرگ بر اساس رویدادهای واقعی است.با این حال می توان نتیجه گرفت که گرگ وایکینگ بر اساس هیچ رویداد واقعی نیست.

افسانه گرگینه

گرگینه (werewolf) بر اساس افسانه‌های باستانی برخی افراد حین کامل شدن ماه در آسمان شب به هیولایی تبدیل می‌شوند که از نیم تنه گرگ و نیم دیگر انسان تشکیل شده است. در زمان تبدیل شدن انسان به گرگینه فرد به درنده‌ای شکارچی و خونخوار تبدیل می‌شود که هیچ کنترلی روی رفتارش ندارد در بسیاری از باورها گرگینه به عنوان نوعی مجازات فراطبیعی شناخته می شود که البته بر کسی که مرتکب جنایت وحشتناکی شده است،باورهای باستانی اروپا بیان می کنند که یک انسان می تواند از طریق جادوگری یا با نفرین شدن توسط گرگینه دیگر تبدیل به گرگینه شود در برخی از اساطیر،کمربند ساخته شده از پوست گرگ را نماد تبدیل شدن به گرگینه می دانند،اگرچه مشخص نیست که چرا چنین است اروپای قرون وسطی شاهد افزایش چشمگیری در موارد گزارش شده از گرگینه ها و دیگر هیولاها بود احتمالا به این دلیل که بسیاری از خرافات به دلیل ترس از بیگانگان و تفاوت در آن زمان رشد کردند بسیاری از فرهنگ های بومیان آمریکا داستان هایی از اسکین واکر هایی دارند که می توانند شکل حیوانی مانند گرگ یا خرس را به خود بگیرند اعتقاد به گرگ نماها هنوز در برخی از نقاط جهان وجود دارد و هنوز در برخی کشور ها گزارش شده است.در طول تاریخ گرگینه ها در کتب و فیلم های سینمایی و سریال های ترسناک و فانتزی حضور پررنگی داشته اند. در ادبیات می توان به مجموعه کتاب های گرگ و میش نوشته استفانی میر و هری پاتر نوشته جی. کی. رولینگ و زوزه ابلیس در بندر مه آلود نوشته احسان صادقی حمزه اشاره کرد. همچنین در فیلم های جهان زیرین (زیرزمین)، ون هلسینگ، گرگ (با بازی جک نیکلسون)، سربازان سگی و… نام برد. در سریال های خاطرات خون آشام ، اصیل ها می توان از حضور گرگینه ها نام برد .در ادامه با دانلود فیلم پیشکش همراه ما باشید.

معرفی بازیگران فیلم گرگ وایکینگ 

در فیلم گرگ وایکینگ هنرمندانی همچون لیو میونز، الی ریانون مولر آزبورن، آرتور حکلاتی، ویدار مگنوسن، ماریوس لین، اویویند برانتزگ، ایوار اورن سوریسون، جان استنزبی، سوره بریویک، سیله اوکسلند کرون، میا فوشاگ لاباخر، پال اندرس نوردوی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.حضور بسیار درخشان آنان تاثیر بسیار زیادی بر محبوبیت فیلم داشته است.شما نیز با دانلود فیلم گرگ وایکینگ بدون سانسور به تماشای این فیلم ترسناک و هیجان انگیز بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید.

کلام آخر

فیلم گرگ وایکینگ یکی از بهترین فیلم های ژانر ترسناک است که به تازگی اکران شده است این فیلم به دلیل صحنه های اکشن و ترسناک بعد از اکران توانست نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را به دست بیاورد.اگر شما نیز به فیلم های ترسناک علاقه دارید پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم گرگ وایکینگ با زیرنویس چسبیده فارسی با تماشای این فیلم زیبا و هیجان انگیز بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید.همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم nope است تماشای این نیز می تواند برای شما اوقات نابی را فراهم کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *