بستن
دانلود فیلم لئو هندی Leo indian 2023 دوبله فارسی
دانلود فیلم لئو هندی Leo indian 2023 دوبله فارسی
دانلود فیلم لئو هندی Leo indian 2023 دوبله فارسی

76% رضایت

دانلود فیلم لئو هندی Leo indian 2023 دوبله فارسی

اکشن , جنایی | هند | 2 ساعت و 44 دقیقه | 2023 | 76 % رضایت | 10/ 7.5
بازیگران : Joseph Vijay، Kamal Haasan، Trisha Krishnan،
کارگردان : Lokesh Kanagaraj

برای همه سنین

دوبله

پخش آنلاین

خلاصه فیلم لئو هندی Leo : پارتیبان یک کافه دار ملایم در کشمیر است که با یک باند اراذل و اوباش قاتل را دفع می کند و توجه یک کارتل مواد مخدر را به خود جلب می کند که ادعا می کند زمانی بخشی از آنها بوده است.
درباره فیلم لئو هندی Leo : محصول کشور هند و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Lokesh Kanagaraj در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم لئو هندی بازیگرانی چون Joseph Vijay، Kamal Haasan، Trisha Krishnan، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

خلاصه فیلم لئو هندی Leo : پارتیبان یک کافه دار ملایم در کشمیر است که با یک باند اراذل و اوباش قاتل را دفع می کند و توجه یک کارتل مواد مخدر را به خود جلب می کند که ادعا می کند زمانی بخشی از آنها بوده است.
درباره فیلم لئو هندی Leo : محصول کشور هند و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Lokesh Kanagaraj در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم لئو هندی بازیگرانی چون Joseph Vijay، Kamal Haasan، Trisha Krishnan، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Leo indian ساخت 2023

پارتھیبان صاحب کافه خوش اخلاقی در کشمیر است که با یک دسته جنایتکار قاتل مبارزه می کند و توجه یک کارتل مواد مخدر را به خود جلب می کند که ادعا می کنند او زمانی بخشی از آنها بوده است.

یکی از بهترین بازی های ویجی (نه به عنوان یک ستاره، بلکه به عنوان یک بازیگر): نیمه اول مملو از لحظاتی است که ویجی احساسات خود را به عنوان پدر، شوهر، صاحب کافه و دوستدار حیوانات به نمایش می گذارد. .نوشته در نیمه اول: فوق العاده است، حتی زمانی که تاریخچه خشونتی است که برای حساسیت های تامیل در نظر گرفته شده است. هر صحنه دارای سرعت مناسبی است و پیشرفت‌ها شما را مجبور می‌کنند بنشینید. کل زاویه کفتار به زیبایی اجرا شده است و نتیجه آن در اوج فوق العاده است. قرار دادن کارت عنوان یک لمس خلاقانه خوب در قسمت لوکش است. فیلمبرداری درخشان: قاب‌های Manoj Paramahamsa به طرز شگفت‌انگیزی مکان‌های کشمیری را به تصویر می‌کشد (حتی اگر فیلم در تئوگ، هیماچال پرادش قرار دارد) با کافه پارتیپان (ویجی) که در آن زیبایی‌شناختی قابل‌توجهی به نظر می‌رسد. سکانس مبارزه اول وقتی فیلم به شدت اکشن می شود، استفاده از دوربین موکوبوت به خوبی انجام می شود. بازیگران نقش مکمل بسیار محکم: خواه تریشا (که کاملاً شجاع به نظر می رسد)، گاوتام منون، آرجون سارجا، سانجی دات یا متیو توماس. آنها آنچه را که نوشته از آنها انتظار دارد ارائه می دهند. فقط آنتاگونیست ها (دات، سارجا) فاقد روحیه کافی برای ما هستند که به انگیزه هایشان اهمیت بدهیم. موسیقی انیرود: در حالی که احساس می کنم او در فیلم کمی بیش از حد موسیقی بازی کرده است، نقاط ارتفاع (مخصوصاً 10-15 دقیقه قبل از… کشش فاصله) افسانه ای هستند، با حسن نیت از ساخته های او. Badass Ma برجسته است، اما Naa Ready نیز به لطف طراحی رقص کار کرد. بیت‌های انگلیسی در امتیاز فوق‌العاده بودند، و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا پس از آپلود OST، آنها را در Spotify برای تمریناتم به اشتراک بگذارم. بخش از نوشتن سرد رنج می برد. یک شخصیت کلیدی معرفی می شود تا فقط چند دقیقه بعد کشته شود. نوشته به ما فرصتی برای ثبت این شخصیت نمی دهد، چه رسد به اینکه از نظر احساسی ارتباط برقرار کنیم. سپس این به نیروی محرکه برای اقدامات بعدی قهرمان داستان تبدیل می شود. کل جنبه «بحران هویت» نیز فرسوده می شود، زیرا فقط کارهای زیادی می توانید با آن انجام دهید. در مجموع، این یک فیلم 75% از Lokesh و 25% از ویجی است. برخی از CGI های ناخوشایند: در حالی که به طور کلی تجربه تماشا را مختل نمی کند، در قسمت های خاصی با کار نه چندان عالی CG روبرو خواهید شد. این مورد مخصوصاً در دنباله تعقیب و گریز اتومبیل است. اتصال LCU: تا حدودی غیرآلی و اجباری احساس می شود. با توجه به اینکه فیلم از لحاظ جغرافیایی بسیار دور از جلسات LCU می گذرد، من احساس کردم که شانس بیشتری به عنوان یک قطعه مستقل دارد. بله، چند عکس جالب وجود دارد، اما چیزی که به شما شگفتی Vikram یا حتی Kaithi را نمی دهد. لوکش قطعاً بهترین‌های خود را برای Aandavar محفوظ می‌دارد. جنبه میانه راه: استادان انباریو به‌خاطر ست‌های نوآورانه‌شان کاملاً شناخته شده هستند. من اولین ست قطعه (در کافه) را دوست داشتم – احساس خام و واقعی، با برش‌های خارق‌العاده و حرکت در حالت صفر بود. تعداد بیشتری در مکان‌های مختلف وجود دارد، اما فقط مسابقه اوج (که شامل یک 1v1 بین ویجی و آرجون نیز می‌شود) پس از ترک سالن سینما در ذهن من باقی می‌ماند. S. – من از ادای احترام لوکی به Sly Stallone لذت بردم. اگر می دانید، می دانید.

فیلم وقایع را بدون اتلاف زمان، با تمرکز بر ساخت شخصیت‌ها و محیط باز می‌کند، در حالی که کارگردان هر 20 دقیقه یا بیشتر، لحظه‌های غاز را مدیریت می‌کند… مخاطب را درگیر نگه می‌دارد… در حالی که نیمه دوم تأثیر کلی فیلم را مشخص می‌کند. او به اصطلاح از فوبیای ساعت دوم رنج می برد، به خصوص بخش های فلاش بک، یک اشکال بود، اما آنچه منتقدان می گویند که غیبت در مسیحیت وجود ندارد، اما حقیقت تلخ آن این است که فردی که نسبت به قدرت و پول حریص یا خودخواه است، به اصالت یا اعتقاد مذهبی نمی افتد. … Thalapathy شاید در هر فریم مشخصی پس از “THUPPAKKI” بدون زحمت و تاثیرگذار امتیاز بگیرد… امتیازات ANIRUDH از “LEO” “BLOODY SWEET” & “NAA READY” کراکر را برای عظمت بصری روشن می کند، شما نمی توانید از آن لذت ببرید. لئو بدون مشارکت او… صحنه های نزاع در رستوران یا سکانس شیرین کاری های انبار یا سکانس تعقیب دوچرخه، لذتی بصری است که برتری دو نفره Anbarivu را می ستاید، در حالی که دوربین های Manoj paramahamsa بدون زحمت دشت های خام و روستایی هیماچال پرادش را کاوش می کنند… فراموش کنید منتقدان یا مافیاهای اجتماعی آن را فاجعه می‌دانند… همچنین نام فیلم می‌توانست به جای «لئو» «پارتی» باشد… بعداً نیمه دوم منصور علی خان می‌گوید با شنیدن تنها بخشی از قسمت‌های فلاش بک مات و مبهوت می‌شوید، اما چه در مورد شنیدن کل داستان نشان می دهد که فیلم لئو در کل زنجیره ای از اشاره در به اصطلاح LCU است… به طور کلی “LEO” یک سرگرم کننده انبوه است که بسیاری از رکوردهای باکس آفیس را خواهد شکست.

«لئو: میو» اگر فکر می‌کردید نیمه اول «لئو» تریلر معمولی شما بود، تنها نیستید. اما لحظه‌ای که لئو، سانجی، آرجون و الیزا روی پرده می‌روند، انگار فیلم فراموش کرده خودش را جدی بگیرد. منظورم این است که آیا شرور حاضر است از یک پدر کلیسایی اسلش جوسیار نصیحت کند؟ این خیلی “آن بیرون” است که عملاً در مدار است! و اجازه دهید حتی ستاره هم نگیریم

معرفی فیلم لئو هندی و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است لئو هندی که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 7.60 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم لئو هندی با زیرنویس فارسی ساخت 2023 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Leo indian به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم لئو هندی را داشته باشید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    صادق 5 ماه پیش

    عالی واقعا ببینید لذت ببرین

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *