بستن
دانلود فیلم فوتبال خیالی Fantasy Football 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم فوتبال خیالی Fantasy Football 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم فوتبال خیالی Fantasy Football 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

59% رضایت

دانلود فیلم فوتبال خیالی Fantasy Football 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

اکشن , خانوادگی | آمریکا | 1 ساعت و 38 دقیقه | 2022 | 59 % رضایت | 10/ 5.9
بازیگران : Estella Kahiha، Marsai Martin، Rudie Bolton،
کارگردان : Anton Cropper

بالای 13 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم فوتبال خیالی Fantasy Football : یک دختر متوجه می شود که می تواند عملکرد پدر فوتبالیست خود را به طور جادویی از طریق کنسول بازی خود کنترل کند.
درباره فیلم فوتبال خیالی Fantasy Football : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Anton Cropper در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم فوتبال خیالی بازیگرانی چون Estella Kahiha، Marsai Martin، Rudie Bolton، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

633.2MB

کیفیت : 1080p

1.9GB

خلاصه فیلم فوتبال خیالی Fantasy Football : یک دختر متوجه می شود که می تواند عملکرد پدر فوتبالیست خود را به طور جادویی از طریق کنسول بازی خود کنترل کند.
درباره فیلم فوتبال خیالی Fantasy Football : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Anton Cropper در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم فوتبال خیالی بازیگرانی چون Estella Kahiha، Marsai Martin، Rudie Bolton، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Fantasy Football ساخت 2022

یک دختر متوجه می شود که می تواند به طور جادویی عملکرد پدر فوتبالیست خود را از طریق کنسول بازی خود کنترل کند.

بازیگران : Marsai Martin و Estella Kahiha و Rudie Bolton

معرفی فیلم فوتبال خیالی

فوتبال خیالی یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 5.90 را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم فوتبال خیالی توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم فوتبال خیالی را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی فیلم Fantasy Football

به طور خلاصه: در این فانتزی ورزشی خنده دار و دلچسب پدر-دختری، همه چیز تغییر می کند وقتی کالی ای کولمن (مارسای مارتین) متوجه می شود که می تواند عملکرد پدرش، بابی (عمری هاردویک) را در زمین فوتبال به طور جادویی کنترل کند. وقتی کالی در نقش پدرش بازی می‌کند و برای فالکون‌های آتلانتا، در فیلم Madden NFL 23 از EA SPORTS(TM) بازی می‌کند، بابی از یک کارآموز مبتلا به بیماری فومبلیت به ستاره‌ای تبدیل می‌شود که در کنار دختر و همسرش کیشا، به یک ستاره بزرگ تبدیل می‌شود. (کلی رولند). با نزدیک شدن به مرحله پلی آف NFL و فشارهای ناشی از تعهد جدید کالی به دوستانش در تیم روباتیک، این دو باید برای مخفی نگه داشتن این جادو پیشروی کنند و در اوج و فرودهای موفقیت تازه کشف شده خود دستکاری کنند و همه چیز را دوباره کشف کنند. واقعا به معنای خانواده بودن است. این فیلم توسط آنتون کراپر کارگردانی شده است. این فیلم توسط استودیوی برنده جایزه امی شرکت SpringHill که توسط لبرون جیمز و ماوریک کارتر تأسیس شده بود تولید شد. همچنین توسط NFL Films و EA Sports تولید شد. چیزهایی که دوست داشتم: از اجرای کمدی عمری هاردویک لذت بردم. او قطعاً به عنوان یک فوتبالیست خوش ذوق قابل باور است. شما ممکن است او را از فیلم Army of the Dead: Lost Vegas بشناسید. کلی رولند نقش همسر بامزه ای را بازی می کند که شوهر فوتبالیست خود را به خوبی ثابت نگه می دارد. او اخیراً در فیلم نفرین پل توخالی دیده شده است.” می توانید با کلیک کردن بر روی اینجا نظر من را در مورد آن بررسی کنید. مارسای مارتین در نقش کالی کار فوق العاده ای انجام می دهد. این فرورفتگی ها وقتی می خندد بسیار دوست داشتنی هستند. دیدن یک عکس فوق العاده است. دختر جوانی که روی صفحه نمایش بزرگ به تصویر کشیده شده است که عاشق رباتیک است و در برنامه نویسی کامپیوتر مهارت دارد. همه شخصیت ها دوست داشتنی و سرگرم کننده هستند. این فیلم دارای NFL و بازی ویدیویی Madden NFL 23 است. دو پسر از چهار پسر من در تجارت بازی های ویدیویی هستند. .من 15 سال در آتلانتا زندگی می کردم، بنابراین دیدن دوباره آتلانتا فالکونز و استادیوم مرسدس بنز آتلانتا لذت بخش بود. طرفداران فوتبال از تماشای چندین بازی لذت خواهند برد. طنز زیبای فراوانی وجود دارد، هم به عنوان جک بصری و هم به صورت گفتاری جوک‌ها. طرفداران نیکلودئون از لحظه سبز رنگ استقبال خواهند کرد. جلوه‌های ویژه سرگرم‌کننده. شخصیت ایزاک ایوان بامزه بود. کسی می‌داند که آیا این صدای واقعی او بود که آو ماریا می‌خواند؟ استثنایی! چیزهایی که دوست نداشتم: در نهایت، داستان قابل پیش‌بینی است. عدم صداقت به عنوان سرگرم کننده و خوب به تصویر کشیده می شود. چند هفته بعد است که یک کاراکتر نسبت به ترفند ابلهانه ای که به یک بازیکن فوتبال کمک می کند تا در بازی بسیار خوب عمل کند احساس گناه می کند. نکاتی برای والدین: بزرگسالان الکل می نوشند بوسیدن مقداری خشونت در داخل و خارج از تیم فوتبال مقداری “سبک” “فحاشی یکی از شخصیت ها می گوید: «زبانم را ببخشید». ما دخترانی را با لباس های بیکینی در یک مهمانی استخر می بینیم. آزار و اذیت نوجوانان و بزرگسالان. برای دیدن بررسی کامل من، به کانال یوتیوب من به نام نقد فیلم مامان بروید!

این فیلم همان چیزی است که از یک فیلم با بدنه کنترل شده توسط نیک انتظار دارید. این یک فیلم خوب با خانواده ای عاشق فوتبال است. این بسیار جذاب است و پایان آن هیچ معنایی ندارد، اما هنوز هم بسیار خوب است. شخصیت اصلی (دختر) شخصیتی بامزه و دوست داشتنی است. قسمت فوتبالی فیلم بهترین قسمت فیلم است و بسیار بهتر از داستان عاشقانه فیلم است که بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته بود. شخصیت شرور واقعاً یک شرور نبود، هنوز هم شخصیت باحالی بود و شما او را به خاطر اینکه آدم بدی است سرزنش نمی کنید. اما این فیلم هنوز یک فیلم خانوادگی نسبتاً خوب است که گاهی اوقات ممکن است احمقانه باشد اما هنوز خوب است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *