بستن
دانلود فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

67% رضایت

دانلود فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

ترسناک , راز آلود | آمریکا | 1 ساعت و 46 دقیقه | 2023 | 67 % رضایت | 10/ 6.7
بازیگران : Gina Gershon، Patrick Dempsey، Ty Olsson،

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving : پس از پایان شورش جمعه سیاه با تراژدی، یک قاتل مرموز با الهام از شکرگزاری پلیموث، ماساچوست - زادگاه تعطیلات بدنام - را به وحشت می اندازد.
درباره فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Eli Roth در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم روز شکرگزاری بازیگرانی چون Gina Gershon، Patrick Dempsey، Ty Olsson، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

700.8MB

کیفیت : 1080p

2.1GB

خلاصه فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving : پس از پایان شورش جمعه سیاه با تراژدی، یک قاتل مرموز با الهام از شکرگزاری پلیموث، ماساچوست - زادگاه تعطیلات بدنام - را به وحشت می اندازد.
درباره فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Eli Roth در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم روز شکرگزاری بازیگرانی چون Gina Gershon، Patrick Dempsey، Ty Olsson، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Thanksgiving ساخت 2023

پس از پایان شورش جمعه سیاه با تراژدی، یک قاتل مرموز با الهام از شکرگزاری پلیموث، ماساچوست – زادگاه تعطیلات بدنام – را به وحشت می اندازد.

بازیگران : Patrick Dempsey و Ty Olsson و Gina Gershon

معرفی فیلم روز شکرگزاری

روز شکرگزاری یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 6.70 را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم روز شکرگزاری توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم روز شکرگزاری را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی فیلم Thanksgiving

شکرگزاری یک انفجار است. بهترین الی راث از زمان هاستل. همچنین از دیدن میلو مانهایم در این فیلم بسیار خوشحالم زیرا او را در نمایش “ارواح مدرسه” دوست دارم. این وحشی است زیرا فیلم برای مدتی مانند یک ترسناک نوجوانانه بازی می کند، اما بعد از آن غم و اندوه بسیار تلخ است، که من آن را دوست دارم، فکر می کنم فرانچایزهای Scream و Final Destination. نامه ای عاشقانه به اسلشرزهای دهه 80 و 90، تازه، خنده دار و به طرز وحشیانه ای ترسناک است. کل تئاتر در تمام مدت در حال چرخیدن و قلقلک بود. مطمئناً این یک تماشای مجدد تعطیلات سالانه خواهد بود. برای طرفداران: کریسمس سیاه، شب خشونت آمیز، تولدت مبارک، کلاس برش، ولنتاین خونین من.

اول، اجازه دهید فقط بگویم اگر غر زدن مورد شما نیست، این یکی را رد کنید. طرفدارانی که تریلر مربوط به سال 2007 را دیدند، بازگشت تلخی را که به شور و شوق فیلم اسلشر دهه 80 منتشر شد را به یاد می آورند. نام آن فیلم ها بر اساس تعطیلات یا روزهای هفته بود. مورد علاقه من My Bloody Valentine 1980 بود که یک تلنگر خشونت آمیز بد و بد بود. این همان چیزی است که انتظار داشتید بعد از دیدن تریلر وارد آن شوید. جلوه های گریم بسیار وحشتناک هستند و فیلم به طرز غیرقابل معذرت داری بد و ناپسند با چند قتل هوشمندانه است. داستان پشتی در طول پیش نمایش ها فاش شده است، اما قاتل کیست و سومین بازی واقعاً من را شگفت زده کرد. یک دقیقه مانند یک کمدی سیاه پخش می شود و سپس یک ادم احمق دیگر در حال از بین رفتن است. در حالی که برخی آن فیلم‌های اسلشر آن روزگار را بد به یاد می‌آورند، طرفدارانی مثل من رمز و راز این که قاتل کیست را به خاطر می‌آورند. ما به سراغ جلوه‌های آرایش تام ساوینی رفتیم و در اینجا می‌توانید ببینید که این کشتارها به شدت از نابغه گریم الهام گرفته شده‌اند. تماشاگران پیش نمایشی که من با آنها نشسته بودم لحظات بسیار خوبی را سپری کردند و طرفداران فیلم های ترسناک هم همینطور.

این یکی از فیلم های مورد علاقه من در روز شکرگزاری در آینده خواهد بود. واقعا خواهد شد. من این را به صورت سالیانه با بسیاری از دیگر برنامه‌های مورد علاقه‌ام در این تعطیلات تماشا خواهم کرد، که اتفاقاً تعطیلات مورد علاقه من است. بگذارید فقط بگویم که دو نسل واو در اینجا وجود دارد: جینا گرشون. یکی از بچه های زیبای تمام دوران من هنوزم میفهمم. هرگز آن را از دست ندادم. و ادیسون ری در نقش گابی، که از ستاره های رسانه های اجتماعی خارج شد و به ستاره های واقعی هالیوود رسید. تماشای هر حرکت او از اینجا شگفت انگیز خواهد بود. آسمان حد است. این فیلم با یکی از غیرمنتظره ترین سکانس های ترسناک و خنده دار شروع می شود. راث راث را می آورد و هیچ وقت تلف نمی کند. برای شروع این فیلم دیر نکنید. من عاشق این شخصیت جدید جان کارور هستم. من یک ماسک می خواهم. شما هم خواهید داشت. هالووین بعدی، همه لباس این ترسناک ترین زائر را خواهند پوشید. این فیلم با صدای بلند خنده دار است. و کشتارها تماشایی هستند. پاتریک دمپسی مثل همیشه عالی است. بچه ها همه در این کار عالی هستند. برتر از این گروه جدید از بچه های جیغ که اخیراً اینجا به ما داده شده است. فیلم فوق العاده کوتاه است. حال و هوا و محیط در اوج نوامبر است. در واقع گاهی اوقات بسیار زیبا است. موسیقی متن فوق العاده. طنز و اکشن. قاتل کسی نیست شما فکر می کنید اینطور است. نه، نه او. او نیز. شاید او؟ نه جرات، من می گویم این در واقع یکی از بهترین فیلم های امسال است؟ بله، من جرات دارم. این افسانه است. و برای صحنه تیتراژ پایانی بمانید. صحنه پایان اعتبار وجود دارد. روز شکرگزاری مبارک!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *