بستن
دانلود فیلم خوفیه Khufiya 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم خوفیه Khufiya 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم خوفیه Khufiya 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

60% رضایت

دانلود فیلم خوفیه Khufiya 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

اکشن , بیوگرافی | هند | 2 ساعت و 37 دقیقه | 2023 | 60 % رضایت | 10/ 6
بازیگران : Ali Fazal، Tabu، Wamiqa Gabbi،
کارگردان : Vishal Bhardwaj

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم خوفیه Khufiya : کریشنا مهرا که یک عامل در آژانس جاسوسی هند معروف به R&AW است. او مأمور می شود تا خال فروش اسرار دفاعی هند را ردیابی کند، در حالی که تمام مدت با هویت دوگانه خود به عنوان یک جاسوس و یک عاشق دست و پنجه نرم می کند.
درباره فیلم خوفیه Khufiya : محصول کشور هند و در ژانر اکشن، بیوگرافی می‌باشد و به کارگردانی Vishal Bhardwaj در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم خوفیه بازیگرانی چون Ali Fazal، Tabu، Wamiqa Gabbi، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 1080p

3.2GB

خلاصه فیلم خوفیه Khufiya : کریشنا مهرا که یک عامل در آژانس جاسوسی هند معروف به R&AW است. او مأمور می شود تا خال فروش اسرار دفاعی هند را ردیابی کند، در حالی که تمام مدت با هویت دوگانه خود به عنوان یک جاسوس و یک عاشق دست و پنجه نرم می کند.
درباره فیلم خوفیه Khufiya : محصول کشور هند و در ژانر اکشن ، بیوگرافی می‌باشد و به کارگردانی Vishal Bhardwaj در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم خوفیه بازیگرانی چون Ali Fazal، Tabu، Wamiqa Gabbi، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Khufiya ساخت 2023

کریشنا مهرا که یک عامل در آژانس جاسوسی هند معروف به R&AW است. او مأمور می شود تا خال فروش اسرار دفاعی هند را ردیابی کند، در حالی که تمام مدت با هویت دوگانه خود به عنوان یک جاسوس و یک عاشق دست و پنجه نرم می کند.

آخرین باری که دیدید تابو یک فیلم کامل را با یک بیان مرور کرد، کی بود؟ (کاملاً مانند بروس ویلیس در بیشتر فیلم هایش.) شاید هرگز. اما همیشه اولین بار وجود دارد. خوفیا یک معضل جالب را مطرح می کند. از دیدگاه چه کسی کارگردان، ویشال بهاردواج، می‌خواهد ما فیلم را ببینیم؟ جاسوسی که سرکش می‌شود افسر R&AW که زندگی شخصی اش به هم ریخته است، زن خانه‌دار، به معنای واقعی کلمه بین شیطان و دریای عمیق گیر کرده است. بانو مادربزرگ مکر ISI که دائماً علیه ما توطئه می‌کنند. مأموران سیا که آنجا هستند تا کاری انجام دهند اما کاملاً نمی‌دانند دارند چه می‌کنند. یا درباره یک خال است. نه آن خال که روی بدن یک فرد پیدا می‌کنید، بلکه کسی که در داخل آن اسرار را به طرف دیگر می‌ریزد. اگر در پایان فیلم موفق شدید خال را پیدا کنید، به کارگردان و همه ما اطلاع دهید. Ashish Vidyarthi، Atul Kulkarni و Navnindra Behl در نقش Maaji. Wamiqa Gabbi به زودی تبدیل به Radhika Apte بعدی با بازی‌های سخت‌کوش اما کلیشه‌ای می‌شود. یک ساعت بعد از فیلم برای شما مهم نیست که بعداً چه اتفاقی می‌افتد. اگر به دنبال یک تریلر معمایی هستید، پس شما ناامید خواهید شد از طرف دیگر، اگر می‌خواهید یک درام احساسی روح‌انگیز (با لحظات کمدی ناخواسته، اگر اضافه کنم) تماشا کنید، ممکن است این فیلم برای شما باشد. زن آمریکایی در حالی که یک لیوان شراب می ریزد. وقتی یک زن آمریکایی می پرسد که آیا چیزی در حال وقوع است؟ – وسوسه پاسخ دادن است – “نه! اما گوشت گوسفندی روگان جاش برای غذای اصلی وجود دارد. یا تابو به یک مامور سیا می‌گوید: «به نظر می‌رسد شما بچه‌ها فقط در فیلم‌هایتان باهوش هستید». خانم عزیز این خیلی بهتر از فیلم هایی مثل این است که مظهر خنگ بودن هستند. و هر روز که می گذرد احمق تر می شوی. لازم نیست حرف من را قبول کنی. در خانه است. و اگر در این پلتفرم مشترک شده اید، مشاهده آن رایگان است. اما ممکن است راه های احمقانه تری برای گذراندن بیش از 2 ساعت از زندگی خود نسبت به تماشای این فیلم وجود نداشته باشد. تصمیم با شماست

بنابراین بر خلاف Vishal Bharadwaj. داستان و بازیگری در سطح پایین تر است. دیالوگ ها کودکانه است. نشان دهنده وسواس آشکار ویشال نسبت به وامیکا است، او را در سریال دلپذیر دیگری به نام چارلی چوپرا انتخاب کرده است، چیزی شبیه به کاری که رام گوپال ورما برای تبلیغ هنرپیشه های مورد علاقه خود انجام داد و همه می دانند که او اکنون کجاست. بسیار ناامید کننده. دیالوگ ها فاقد آن مشت هستند. ضروری. به نظر می رسد این فیلم توسط یک بازیگر جدید کارگردانی شده است. او کار بهتری انجام می داد. کارگردان توانسته بازیگران قابل توجهی جمع کند اما نتوانست آنچه را که برای موفقیت این فیلم لازم است استخراج کند. فقط از این فیلم اجتناب کنید.

خوفیا (2023): نقد و بررسی فیلم – ویشال بهاردواج «فرار به ناکجاآباد» از آمار بوشان را برای یک فیلم هیجان‌انگیز سینمایی به نام خوفیا با بازی تابو، علی فضل و وامیقا گابی در نقش اصلی انتخاب می‌کند. به نظر می رسد که بالیوود فراموش کرده است که چگونه فیلم های هیجان انگیز و معمایی بسازد، و خوفیا شاهد دیگری بر این گفته است. هر تریلر خوبی که در این چند وقت اخیر ساخته‌ایم، یا بازسازی شده‌اند یا به شدت تحت تأثیر کارهای دیگران هستند، البته به جز یکی دو اثر خوب، که هم خوب و هم بدیع بودند. بهاردواج در بازسازی آثار شکسپیر استاد بوده است و من از همه اقتباس های او لذت بردم، حتی اگر اقتباس های قبلی از سینمای دهه 40 و 50 هالیوود را دیده ام. او آن احساس سرخپوستی را برای آنها به ارمغان آورد، که طبیعتاً در آن فیلم‌های آمریکایی B&W وجود نداشت. خوفیا عمدتاً یک تریلر جاسوسی است، اما طوری رفتار می‌کند که گویی فقط نیمی از ژانر اصلی خود صادق است. یک تریلر جاسوسی باید محکم و گیرا باشد. در غیر این صورت، کل خلق و خو را می کشد. در 150 دقیقه خوفیا، به سختی 50-60 دقیقه چیزهای هیجان انگیز و پرتعلیق می بینید. حالا به من بگو، آیا می توانی آن را یک مهیج جاسوسی بدانی؟ KM (Tabu) یک مامور R&AW (جناح تحقیق و تحلیل) است که در تلاش برای دستگیری میرزا (شطاف فیگار) است. تلاش های او با شکست مواجه می شود، زیرا آنها یک خال در آژانس دارند که به آنها خیانت می کند. همراه او، هینا، با نام مستعار اختاپوس (ازمری هاک)، توسط میرزا کشته می شود، زیرا آن خال او را درست قبل از ماموریت نوک می دهد. KM در حال یافتن یک خال است که به عنوان راوی (علی فضل) شناخته می شود. در عین حال او از زمانی که با هینا رابطه داشت می خواهد انتقام بگیرد. سبک زندگی راوی با حقوق او همخوانی ندارد، زیرا او برای همسرش چارو (وامیقا گابی) هدایای گران قیمتی می آورد که اتفاقاً دختر یک سرباز است و به طور پیش فرض، حتی به عنوان یک غیرنظامی عادی، یک میهن پرست سرسخت است. KM و تیمش همه فعالیت های راوی را دنبال می کنند تا او را سرزنش کنند، اما او آنقدر باهوش است که نمی تواند دستگیر شود. نیمه دوم روایت را به آمریکا می برد، جایی که چارو دوباره به خانواده اش می پیوندد، اما به عنوان یک جاسوس. آیا چارو و کی ام موفق خواهند شد راوی و در نهایت میرزا را به دست بگیرند؟ خوفیا بر اساس ادبیات عمار بوشان، بیشتر درام است تا هیجان انگیز. چیزهای زیادی وجود دارند که برای مدتی شما را خسته می کنند، به خصوص زمانی که 155 دقیقه طول می کشد. 

معرفی فیلم خوفیه و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است خوفیه که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 6.00 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم خوفیه با زیرنویس فارسی ساخت 2023 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Khufiya به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم خوفیه را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *