بستن
دانلود فیلم ظهور افسانه Rise of the Legend 2014 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم ظهور افسانه Rise of the Legend 2014 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم ظهور افسانه Rise of the Legend 2014 زیرنویس فارسی چسبیده

64% رضایت

دانلود فیلم ظهور افسانه Rise of the Legend 2014 زیرنویس فارسی چسبیده

اکشن , بیوگرافی | چین | 2 ساعت و 11 دقیقه | 2014 | 64 % رضایت | 10/ 6.4
بازیگران : Eddie Peng، Luodan Wang، Sammo Kam-Bo Hung،
کارگردان : Roy Hin Yeung Chow

بالای 13 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم ظهور افسانه Huang feihong zhi yingxiong you meng : یک پسر یتیم که پدرش توسط قدرتی تاریک و مرموز کشته شده است، در تلاش است تا دوباره عدالت را به شهر بازگرداند ...
درباره فیلم ظهور افسانه Huang feihong zhi yingxiong you meng : محصول کشور چین و در ژانر اکشن، بیوگرافی می‌باشد و به کارگردانی Roy Hin Yeung Chow در سال 2014 ساخته شده است. در فیلم ظهور افسانه بازیگرانی چون Eddie Peng، Luodan Wang، Sammo Kam-Bo Hung، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

880.4MB

کیفیت : 1080p

2.7GB

خلاصه فیلم ظهور افسانه Huang feihong zhi yingxiong you meng : یک پسر یتیم که پدرش توسط قدرتی تاریک و مرموز کشته شده است، در تلاش است تا دوباره عدالت را به شهر بازگرداند ...
درباره فیلم ظهور افسانه Huang feihong zhi yingxiong you meng : محصول کشور چین و در ژانر اکشن ، بیوگرافی می‌باشد و به کارگردانی Roy Hin Yeung Chow در سال 2014 ساخته شده است. در فیلم ظهور افسانه بازیگرانی چون Eddie Peng، Luodan Wang، Sammo Kam-Bo Hung، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Rise of the Legend ساخت 2014

یک پسر یتیم که پدرش توسط قدرتی تاریک و مرموز کشته شده است، در تلاش است تا دوباره عدالت را به شهر بازگرداند …

بازیگران : Sammo Kam-Bo Hung و Eddie Peng و Luodan Wang

معرفی فیلم ظهور افسانه

ظهور افسانه یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 6.40 را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم ظهور افسانه توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم ظهور افسانه را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی فیلم Rise of the Legend

لی یک یتیم و یک جنگجو است. او با بازگرداندن سر یک باند رقیب به عنوان “پسرخوانده” به باند بدنام ببرهای سیاه می پیوندد. این باند اسکله ها و همچنین قمار، لانه های تریاک و فاحشه خانه ها را کنترل می کند. لی به عنوان یک خال در ببرهای سیاه کار می کند و به گروه یتیم کمک می کند تا اسکله ها را پس بگیرند و انتقام مرگ پدرانشان را بگیرند و 300 نفر را آزاد کنند. فیلم همچنین تلاشی برای یک داستان عاشقانه دارد و دارای فلاش بک است. این یک داستان بسیار طولانی تقریبا حماسی است. مردی که از مردم در مقابل “شرورها” دفاع کرد. این فیلم دارای رقص خوبی از نوع “بیل را بکش” از هنرهای رزمی فوق العاده است. فقط با لمس ضد جاذبه. بیشتر زیرنویس‌های انگلیسی ترجمه‌های روانی داشتند. اشکالات جزئی در جمع وجود داشت و «ایام» باید دو کلمه باشد. این یک فیلم رزمی است که داستان های زیادی دارد. بریدگی با چاقو، خون، سرهای بریده و غیره وجود دارد. صحنه های جنسی کمرنگ شده است. ما پشت برهنه یک زن را می بینیم. ما می‌بینیم که جامه‌اش دست‌کشیده شده است، اما هرگز با صورت چسبیده به آن. من مطمئن نبودم که او چه چیزی را گرفته است. سه پسر خوانده نشان دهنده 3 شر بودند: تشنگی به خون، طمع و شهوت. مطمئنم نمادهای بیشتری در فیلم وجود داشت که من متوجه نشدم. بدون بمب اف‌اف، سکس یا برهنگی. اگر از فیلم های هنرهای رزمی که از چین بیرون می آیند دوست دارید، این فیلم خوبی است. فیلمبرداری خوب طبق معمول

این فیلم در مورد روزهای اولیه وونگ فی هونگ، یک شخص واقعی در اواخر قرن نوزدهم / اوایل قرن بیستم در چین است که کارهایش بسیار آراسته شده و ده ها فیلم و سریال تلویزیونی ساخته شده است. او همان شخصیتی است که جت لی در سریال روزی روزگاری به تصویر کشیده است. با این حال، خود فیلم تقریباً هیچ ربطی به شخص واقعی ندارد. شخصیت اصلی از نام WFH استفاده می کند و پدرش خاطرات آشنای یک استاد کونگ فوی چتردار را که توسط فیلم Iron Monkey محبوبیت یافته است را تداعی می کند. همچنین، در داستان‌های واقعی قهرمانی‌های WFH، گفته می‌شود که او در روزهای اولیه‌اش با یک باند اسکله روبه‌رو شد، که این فیلم به راحتی آن را به تصویر می‌کشد. غیر از این، این فیلم می‌توانست به سادگی یک فیلم مستقل باشد. اما نام WFH در سراسر چین معروف است و بدون شک برای فروش بیشتر بلیط استفاده می شود. اگرچه استفاده از CGI و سیم در برخی مواقع بسیار قابل توجه است، اما ظاهر کلی و رقص فیلم بسیار خوب است. متأسفانه، همانطور که در فیلم های چینی رایج است، توجه زیادی به ظاهر می شود، اما به اندازه کافی به ماهیت آن توجه نمی شود. در نهایت فیلم هیچ زمینه جدیدی را ایجاد نمی کند. همانطور که در فیلم‌های اکشن چینی رایج است، شخصیت‌ها دوباره کارهای احمقانه غیرقابل توضیحی را به خاطر ایجاد «درام» یا «احساس» و ایجاد سناریوهای مناسب برای پیشبرد طرح بدون هیچ تلاش جدی برای توضیح چرایی انجام می‌دهند. به طور کلی، این فیلم بدی نیست، اما کمی بیشتر از یک فیلم معمولی چینی است که خوب به نظر می رسد اما کاری فراتر از آن انجام نمی دهد.

RISE OF THE LEGEND یک داستان دیگر از ونگ فی هونگ است که این بار افسانه چینی توسط ادی پنگ چوبی اما عضلانی بازی می شود. او از جذابیت‌هایی که جت لی برای نقش به ارمغان آورد، کم دارد، اما به لطف مجموعه‌ای از صحنه‌های رقص خوب و خشن توسط دست قدیمی کوری یوئن، که خوشبختانه در سیم‌کشی و CGI زیاده‌روی نمی‌کند، فیلم سرگرم‌کننده است. و در عوض مبارزات تن به تن زیادی را ارائه می دهد. خود فیلم چیزی شبیه به ترکیبی است که در صحنه‌های غیر اکشن به طرز شگفت‌انگیزی فاقد احساسات است و گاهی اوقات طولانی می‌شود. نیم ساعت استراحت از زمان اجرا به خوبی اوضاع را سخت می کرد. سامو هونگ نقش شرور محکمی دارد و توطئه‌هایی در داستان وجود دارد، اگرچه فلاش بک‌های زیادی در روایت وجود دارد که صبر را کمی محک می‌زند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *