بستن
دانلود فیلم هیولا 2023 Monster 2023 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم هیولا 2023 Monster 2023 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم هیولا 2023 Monster 2023 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

81% رضایت

دانلود فیلم هیولا Monster 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

درام , هیجان انگیز | ژاپن | 2 ساعت و 7 دقیقه | 2023 | 81 % رضایت | 10/ 8.1
بازیگران : Eita Nagayama، Sakura Andô، Soya Kurokawa،
کارگردان : Kore-eda Hirokazu

بالای 13 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم هیولا 2023 Kaibutsu : وقتی پسرش شروع به رفتار عجیب و غریب می کند، مادری از معلم پاسخ می خواهد.
درباره فیلم هیولا 2023 Kaibutsu : محصول کشور ژاپن و در ژانر درام، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Kore-eda Hirokazu در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم هیولا 2023 بازیگرانی چون Eita Nagayama، Sakura Andô، Soya Kurokawa، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

818.6MB

کیفیت : 1080p

2.5GB

خلاصه فیلم هیولا 2023 Kaibutsu : وقتی پسرش شروع به رفتار عجیب و غریب می کند، مادری از معلم پاسخ می خواهد.
درباره فیلم هیولا 2023 Kaibutsu : محصول کشور ژاپن و در ژانر درام ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Kore-eda Hirokazu در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم هیولا 2023 بازیگرانی چون Eita Nagayama، Sakura Andô، Soya Kurokawa، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Monster 2023 ساخت 2023

وقتی پسرش شروع به رفتار عجیب و غریب می کند، مادری از معلم پاسخ می خواهد.

بازیگران : Sakura Ando و Eita Nagayama و Soya Kurokawa

معرفی فیلم هیولا 2023

هیولا 2023 یکی از بهترین فیلم هایست که توانسته از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 8.10 را کسب کند

این فیلم در ژانر به تولید رسیده است. فیلم هیولا 2023 توسط کارگردانی شده و لازم به ذکر است که شما به عنوان یک بیننده فیلم های جذاب، فیلم هیولا 2023 را می توانید به صورت آنلاین و زیرنویس چسبیده از رسانه فیلم تو سریال رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی فیلم Monster 2023

موسیقی Ryuichi Sakamoto، ویرایش دقیق، استفاده عالی از لنزهای آنامورفیک، صدای بسیار پویا، استفاده عالی از سیستم دوربین کامپکت Ronin 4D، کارگردانی درخشان هیروکازو و صحنه‌پردازی به‌طور شگفت‌انگیز پویا. همه اینها برای خدمت به اجراهای بی عیب و نقص و داستان درخشان وجود داشت. بله، این یک قطعه بسیار معاصر است که با وسایل معاصر ساخته شده و در زمان حال اتفاق می افتد. با این حال، داستان بی انتها به نظر می رسید. من فکر می‌کنم به همین دلیل است که اغلب درباره این فیلم با راشومون کلاسیک مقایسه می‌شود، هرچند به نظرم آن‌ها به‌طور باورنکردنی کشیده شده‌اند. هرگز به ما دروغ گفته نمی شود که انگار راشومون را در این فیلم تماشا می کردیم، ما داستان را دقیقاً همانطور که شخصیت ها تجربه می کنند تجربه می کنیم. حتی بلاک‌باسترهای بزرگی مانند اوپنهایمر و Dead Reckoning باید تکنیک‌های «بازگشت به عملی» را به مخاطبان پس از کووید یادآوری کنند تا آنها را به سینما بیاورند، این همان چیزی است که واقعاً به من یادآوری کرد که چرا در وهله اول به سینما می‌روم. .رعد و برق در یک بطری.

با وجود دیدگاه های متعدد، Monster در واقع ضد راشومون است، یک پازل به جای یک معمای پیچیده شده در یک معما. دقت و همدلی که کارگردان و نویسنده و همچنین مجریان در گوشه و کنار قطعه وجود دارد فوق العاده است.

مشاهده شده در وینال 2023: من تعجب می کنم، چگونه یک نویسنده خوب می تواند این همه محتوا را در 2 ساعت قرار دهد. چه داستان سرایی خوبی! یک مادر، یک معلم، یک مدیر مدرسه و دو فرزند. داستان کاملاً به گونه ای ساخته شده است که هیچ کس کار طرف مقابل را درک نمی کند، زیرا مردم به ندرت به حقیقت نگاه می کنند (یا سؤالات درستی می پرسند)، اما در چارچوب ذهن خود تفسیر می کنند. این دو پسر فوق العاده بازی می کنند و این فیلم پتانسیل عظیم کودکان را نشان می دهد، زمانی که افسار والدین خیلی محکم نیست. زمانی که سینما را ترک کردیم نوعی شادی و امید وجود داشت. و این درسی است که اگر کسی دچار مشکل شد به حقیقت نزدیکتر نگاه کرد و تفسیر خود را نداشت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *