بستن
دانلود فیلم طلوع خورشید Sunrise 2024 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم طلوع خورشید Sunrise 2024 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم طلوع خورشید Sunrise 2024 زیرنویس فارسی چسبیده

37% رضایت

دانلود فیلم طلوع خورشید Sunrise 2024 زیرنویس فارسی چسبیده

ترسناک , هیجان انگیز | آمریکا | 1 ساعت و 33 دقیقه | 2024 | 37 % رضایت | 10/ 3.7
بازیگران : Alex Pettyfer، Crystal Yu، Guy Pearce،

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم طلوع خورشید Sunrise : مردی به نام فالون (الکس پتیفر) با از دست دادن غم انگیز خانواده اش به دست یک مرد وحشی، رینولدز (گای پیرس) ...
درباره فیلم طلوع خورشید Sunrise : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Andrew Baird در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم طلوع خورشید بازیگرانی چون Alex Pettyfer، Crystal Yu، Guy Pearce، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

644.1MB

خلاصه فیلم طلوع خورشید Sunrise : مردی به نام فالون (الکس پتیفر) با از دست دادن غم انگیز خانواده اش به دست یک مرد وحشی، رینولدز (گای پیرس) ...
درباره فیلم طلوع خورشید Sunrise : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Andrew Baird در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم طلوع خورشید بازیگرانی چون Alex Pettyfer، Crystal Yu، Guy Pearce، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی فیلم Sunrise

امشب به تماشای این فیلم نشستم و خیلی هیجان زده بودم هم در محل و هم گای پیرس و پتیفور بازی می کردند. در حالی که تولید خوب است، بازیگری بسیار خوب است (با برخی از دیالوگ ها و صحنه ها عالی هستند) – این گای پیرس است، بعد از آن همه، حتی بازی های عالی نمی تواند فیلمی را که در نهایت یک فیلم بسیار خسته کننده است، نجات دهد. عنوان فیلم نیز بسیار گیج کننده است، بدون ذکر داستان. تعدادی حفره داستانی وجود دارد که بیننده را مجبور به پرسیدن سؤالات واضح می کند، که پاسخی برای توضیح آنها در مضامین و گفتگو وجود ندارد. همه اینها در حالی که سعی می کنید در مواردی که بسیار طولانی و کاملاً غیر ضروری هستند به خواب نروید. و صحنه های تکراری دوربین‌های طویل‌آمیز طولانی از اشیایی مانند زنجیر، به‌جای ایجاد تنش یا ترس، کاملا خسته‌کننده هستند. 5/10 برای بازیگری و فیلمبرداری.

نکات منفی: بسیاری از صحنه‌های غیرمنطقی، شخصیت‌های خاموش و سوالات بی‌پاسخ باعث می‌شود این فیلم تا زمانی که آن را تمام کنید خراب شود. این لیست است: -چرا عنوان فیلم “طلوع آفتاب” است؟ طلوع آفتاب معنایی ندارد؟ – نشان دادن مکرر جفتک وحشی چه فایده ای دارد؟ – چرا به خون آشام کت قرمز می گویند؟ اولش فکر کردم که این یک فیلم هیولا است و نه یک فیلم خون آشام به این دلیل.-خون آشام اصلی کجاست؟ بازنشسته؟ مرده؟ حرکت در حالی که Pacifc NW را به Fallon ترک کردید؟ – چرا خون آشام اصلی فالون را در حالی که همسرش را می کشت نجات داد؟ ما او را می بینیم که با کمال میل خون خون آشام را می نوشد. – چرا فالون 10 سال صبر کرد تا انتقامش را بگیرد؟ چرا او 10 سال را برای پرسه زدن در اطراف جنگل و کشتن حیوانات به جای آن تلف کرد؟-چرا فالون به خانواده آسیایی رفت؟ چرا از ادوارد می خواهد که برایش خون تازه بیاورد؟ آیا خودش نمی تواند خون بگیرد؟ به هر حال، او در حال کشتن حیوانات بوده است. – چرا ادوارد وقتی متوجه می شود که آن مرد یک خون آشام است، از فالون نمی ترسد؟ یک آدم معمولی به مامانش می گفت و فرار می کرد.-دختر رینولد یک شخصیت خاموش است که تا پایان فیلم هیچ حرفی نمی زند. این اتلاف رشد شخصیت است.-چطور دختر رینولد می تواند به این سرعت از ضربه چاقو به پهلو با یک چاقوی کوچک بمیرد؟-چرا رینولدز در پایان خانواده آسیایی را می رباید؟ برای کشتن آنها؟ پس چرا اگر اینقدر از آنها متنفر است بلافاصله آنها را نمی کشد؟ چگونه کشتن آنها به او اجازه می دهد تا زمین آنها را بدزدد؟ – چرا رینولدز پس از ربودن خانواده آسیایی، مرد چاق خود را کشت؟ – چرا یان از اف بی آی یا پلیس ایالتی برای گزارش مرگ شوهرش و تهدیدهای نژادی کمک نمی خواهد؟ بدیهی است که او یک زن باهوش و تحصیلکرده از شهر است که می داند چگونه مسائل را تشدید کند. نکات مثبت: -بازی معمولی و درخشان گای پیرس، اما نمی دانم چرا او حتی این نقش را بازی کرد. هدر دادن استعدادش بازی های ما رینولدز و یان هم خوب هستند اما بقیه به یاد ماندنی نیستند. – فیلمبرداری خیلی خوب است. یک فیلم آماتور نیست. نتیجه‌گیری: یک فیلم بسیار رضایت‌بخش که می‌توانست به جایی برسد اگر کارگردان زحمت انجام برخی تغییرات و پر کردن بسیاری از حفره‌های از دست رفته را می‌داد. اگر مجبور نیستید برای آن هزینه ای بپردازید، تماشای آن اشکالی ندارد، اما قطعاً ارزش پرداخت پول برای تماشا را ندارد. منتظر بمانید تا به نتفلیکس یا آمازون پرایم یا برخی از سرویس های پخش دیگر بیاید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *