بستن
درباره فیلم اسپیرو و فانتازیو با همدیگر یک تیم تشکیل میدهند تا به مبارزه با زورگلاب، کسی که می‌خواهد دنیا را به تسخیر خود در بیاورد بروند... Spirou & Fantasio's Big Adventures : محصول کشور فرانسه،بلژیک و در ژانر کمدی، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Alexandre Coffre در سال 2018 ساخته شده است. در فیلم اسپیرو و فانتازیو با همدیگر یک تیم تشکیل میدهند تا به مبارزه با زورگلاب، کسی که می‌خواهد دنیا را به تسخیر خود در بیاورد بروند... بازیگرانی چون Charlotte Gabris، Monsieur Poulpe، Vincent Desagnat، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

دانلود اسپیرو و فانتازیو با همدیگر یک تیم تشکیل میدهند تا به مبارزه با زورگلاب، کسی که می‌خواهد دنیا را به تسخیر خود در بیاورد بروند...
نمایش تریلر
درباره فیلم اسپیرو و فانتازیو با همدیگر یک تیم تشکیل میدهند تا به مبارزه با زورگلاب، کسی که می‌خواهد دنیا را به تسخیر خود در بیاورد بروند... Spirou & Fantasio's Big Adventures : محصول کشور فرانسه،بلژیک و در ژانر کمدی ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Alexandre Coffre در سال 2018 ساخته شده است. در فیلم اسپیرو و فانتازیو با همدیگر یک تیم تشکیل میدهند تا به مبارزه با زورگلاب، کسی که می‌خواهد دنیا را به تسخیر خود در بیاورد بروند... بازیگرانی چون Charlotte Gabris، Monsieur Poulpe، Vincent Desagnat، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *