بستن
دانلود فیلم مگان M3GAN 2023 دوبله فارسی
دانلود فیلم مگان M3GAN 2023 دوبله فارسی
دانلود فیلم مگان M3GAN 2023 دوبله فارسی

56% رضایت

دانلود فیلم مگان M3GAN 2023 دوبله فارسی

ترسناک , علمی تخیلی | آمریکا | 1 ساعت و 42 دقیقه | 2023 | 56 % رضایت | 10/ 6.5
بازیگران : Allison Williams، Ronny Chieng، Violet McGraw،

دوبله

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم مگان M3GAN : یک مهندس روباتیک در یک شرکت اسباببازی عروسکی شبیه زندگی میسازد که شروع به زندگی خود میکند.
درباره فیلم مگان M3GAN : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Gerard Johnstone در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم مگان بازیگرانی چون Allison Williams، Ronny Chieng، Violet McGraw، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

550.7MB

کیفیت : 720p

1000.1MB

کیفیت : 1080p

1.9GB

خلاصه فیلم مگان M3GAN : یک مهندس روباتیک در یک شرکت اسباببازی عروسکی شبیه زندگی میسازد که شروع به زندگی خود میکند.
درباره فیلم مگان M3GAN : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Gerard Johnstone در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم مگان بازیگرانی چون Allison Williams، Ronny Chieng، Violet McGraw، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

مِگان در ژانر ترسناک علمی تخیلی است که به کارگردانی جرارد جانستون بر اساس فیلمنامه‌ای از آکلا کوپر و داستانی از جیمز وان ساخته شده است. در فیلم مگان آلیسون ویلیامز و وایولت مک ‌گرا، در کنار اِیمی دونالد در نقش بدن فیزیکی مِگان و جنا دیویس در صداپیشگی این شخصیت نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان فیلم ترسناک به دنبال یک عروسک باهوش مصنوعی است که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند.مگان نخستین بار در ۷ دسامبر ۲۰۲۲ در لس آنجلس نمایش داده شد و در ۶ ژانویه ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم بیش از ۱۲۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده‌است که ترکیبی از ژانر ترسناک و طنز و همچنین عناصر طنز و بازی بازیگران آن را ستودند. دنباله‌ای با عنوان M3GAN 2.0 قرار است در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ منتشر شود و ویلیامز و مک ‌گرا دوباره نقش‌های خود را بازی می‌کنند و کوپر برای نویسندگی فیلمنامه بازمی‌گردد.در ادامه با دانلود فیلم مگان با ما همراه باشید.

خلاصه فیلم سینمایی مگان

 یک دختر بسیار زیبا به نام کیدی همراه  پدر و مادرش در برف تصادف می‌کنند در این حادثه کیدی که یک دختر نوجوان است یتیم می‌شود. کیدی فرستاده می‌شود تا با خاله‌اش جما،که رباتیک ‌ساز یک شرکت اسباب ‌بازی‌سازی به نام فانکی در سیاتل، زندگی کند. جما در حال توسعه «M3GAN» است. یک عروسک ربات انسان‌ نما با اندازه واقعی که با هوش مصنوعی طراحی شده‌است تا به وظایف مراقبتی کمک کند و یک همراه وفادار برای کودکی باشد که به او اختصاص داده شده‌است. پس از اینکه یک آزمایش معیوب با عملکردهای «مِگان» در آزمایشگاه آنها رخ می‌دهد، دیوید، رئیس جما به او دستور می‌دهد که پروژه را کنار بگذارد.جما و کیدی برای انطباق با وضعیت جدید زندگی خود تلاش می‌کنند، زیرا جما ذاتاً فردی معتاد به کار است و زمانی برای پیوند دادن با کیدی ندارد. هنگامی که کیدی یک ربات ضبط حرکت به نام «بروس» را که جما ساخته‌است، کشف می‌کند، او آرزوی یک اسباب بازی پیچیده مشابه را می‌کند که جما را به تکمیل پروژه «مِگان» سوق می‌دهد. مدل تکمیل یافته به‌ طور رسمی با کیدی جفت داده می‌شود و دیوید پس از مشاهده این دو، از پتانسیل موفقیت پروژه متقاعد می‌شود. «مِگان» به عنوان یک دوست فراتر از انتظارات است و تا حد زیادی وظایف والدین و حمایت عاطفی را بر عهده می‌گیرد، تا جایی که همکاران جما، و به ویژه لیدیا درمانگر کیدی، نگران ایجاد وابستگی عاطفی بسیار شدید کیدی به «مِگان» می‌شوند. علاوه بر این، «مِگان» که برای خودسازی و انطباق طراحی شده‌است، مستقل‌تر شروع به فعالیت می‌کند و هر چیزی را که به نظر او تهدیدی برای کیدی باشد هدف قرار می‌دهد. او سگ سلیا همسایه جما را پس از گاز گرفتن کیدی می‌کشد. بعداً، او گوش براندون، یک قلدر که کیدی را اذیت می‌کند، می‌کند و او را با تعقیب به سوی خیابان هدایت می‌کند تا به‌طور مرگ‌بار توسط یک وسیله نقلیه کشته شود.

پس از اینکه سلیا با جما، کیدی و «مِگان» روبرو می‌شود و آنها را به خاطر سگ گم شده خود سرزنش می‌کند، «مِگان» سلیا را با شلیک تفنگ میخکوبی به دست او و پاشیدن مواد شیمیایی باغچه به او می‌کشد. جما به «مِگان» مشکوک می‌شود و سعی می‌کند گزارش‌های ویدئویی خود را بررسی کند تا ببیند آیا او در این مرگ‌ها نقش داشته‌است یا خیر. وقتی جما فایل‌ها را خراب یا پاک‌شده می‌بیند، «مِگان» را خاموش می‌کند و او را نزد همکارانش تس و کول می‌برد تا او را تعمیر کنند. کیدی به شدت واکنش نشان می‌دهد و به دلیل وابستگی خود به «مِگان» از او به شدت انتقاد می‌کند. جما سعی دارد به خاطر غیبت خود به عنوان والدین عذرخواهی کند و به کیدی می‌گوید که «مِگان» تنها نوعی حواس‌پرتی برای کنار آمدن با فقدان سخت والدینش است، نه یک راه حل.در حالی که «مِگان» بر سرمایه‌گذاران فانکی پیروز می‌شود و آنها را متقاعد می‌کند که یک کمپین جهانی را پیش از انتشار او منتشر کنند، جما، تس و کول تصمیم می‌گیرند به دلیل تمایلات بی‌ثبات و خشونت‌آمیز «مِگان» را متوقف کنند. تس و کول تلاش می‌کنند تا…..در ادامه فیلم مگان می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم خارجی باشد.

بررسی فیلم مگان

فیلم مگان یک فیلم در ژانر ترسناک و علمی است که پس از اکران توانست نظرات مثبت زیادی به خود جلب کند فیلم مگان با توجه به بودجه متوسطی که به آن اختصاص داده شده بود از از نظر فنی خوب ساخته شده است و یک فیلم بسیار سرگرم کننده و دیدنی است ترکیبی از جلوه‌های عملی و دیجیتالی که به خوبی انجام شده است بیننده با دیدن این فیلم از دیدن آن خسته نمی شود. مگان با پیشروی در ساختار روایی فیلم، قدرت میخکوب کردن تماشاگران را به دست می اورد. بازیگران به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند که به جذابیت فیلم افزوده است. فیلم M3GAN به روشنی یک تفسیر مهم در مورد فرزندپروری از طریق فناوری است. همچنین این اثر به عواقب از دست دادن والدین در کودکی می‌پردازد، به ویژه پاسخ ضربه روحی به یک کودک تأثیرپذیر. از سوی دیگر فیلمنامه M3GAN منعکس‌کننده تلاش ناموفق والدین برای انحراف از درد و تروما و رسیدگی مستقیم به آن است.در ادامه با دانلود فیلم رهاسازی با ما همراه باشید.

معرفی بازیگران مگان

آلیسون ویلیامز در نقش جما، وایلت مک‌گرا در نقش کیدی، اِیمی دانلد و جنا دیویس در نقش «مِگان» (M3GAN)،جن ون اپس در نقش تِس، برایان جردن آلوارز در نقش کول، جک کسیدی در نقش براندون، رونی چنگ در نقش دیوید لین، لوری دانگی در نقش سلیا، امی آشروود در نقش لیدیا، استفان گارنو مونتن در نقش کرت، آرلو گرین در نقش رایان، کیرا جوزفسون در نقش آوا

کلام آخر 

فیلم مگان یکی از بهترین نمونه فیلم های ژانر ترسناک است این فیلم به دلیل داستان بسیار خارق العاده ای که دنبال می کند می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد اگر شما نیز به دنبال یک فیلم ترسناک و زیبا هستید پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم مگان با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه است با تماشای این فیلم اوقات نابی را سپری کنید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *