بستن
دانلود فیلم پوست گوزن Deerskin 2019 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم پوست گوزن Deerskin 2019 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم پوست گوزن Deerskin 2019 زیرنویس فارسی چسبیده

66% رضایت

خلاصه فیلم پوست گوزن Le daim : شیفتگی مردی به طراح کتش سبب میشود تا زندگیاش را از بین برده و به خلاف روی بیاورد...
درباره فیلم پوست گوزن Le daim : محصول کشور بلژیک و در ژانر ترسناک، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Quentin Dupieux در سال 2019 ساخته شده است. در فیلم پوست گوزن بازیگرانی چون Adèle Haenel، Albert Delpy، Jean Dujardin، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

531.4MB

کیفیت : 1080p

1.7GB

خلاصه فیلم پوست گوزن Le daim : شیفتگی مردی به طراح کتش سبب میشود تا زندگیاش را از بین برده و به خلاف روی بیاورد...
درباره فیلم پوست گوزن Le daim : محصول کشور بلژیک و در ژانر ترسناک ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Quentin Dupieux در سال 2019 ساخته شده است. در فیلم پوست گوزن بازیگرانی چون Adèle Haenel، Albert Delpy، Jean Dujardin، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Deerskin ساخت 2019

شیفتگی مردی به طراح کتش سبب میشود تا زندگیاش را از بین برده و به خلاف روی بیاورد…

دومین فیلم مورد علاقه من کوئنتین، فیلم ناشناخته ناشناخته، یک فیلم خوشایند عجیب و غریب دیگر را تنظیم کرده است، فیلمی که کاملاً خودآگاه است و در پوچ گرایی بسیار سرگرم کننده اش خوشحال است. این تقریباً شبیه یک ترکیب بی‌سابقه “قسمت منطقه گرگ و میش” است، با مقدار خوبی از کمدی سیاه و سفید. فیلم‌های پوچ‌گرایانه اغلب با مبارزه‌ای بزرگ برای معنا می‌جنگند، اما «پوست گوزن» قطعاً چیزی برای گفتن نیز دارد. توجه ژرژ (ژان دوژاردن) این است که یک ژاکت پوست آهوی جیر صاف، عالی و وسوسه‌انگیز وجود دارد که منتظر آن است. صاحب جدید، بنابراین او حساب بانکی خود و همسرش را خالی می کند و به سفر موفقیت می رود. او بلافاصله دیوانه وار عاشق ژاکت می شود و به عنوان جایزه، فروشنده یک دوربین فیلمبرداری نیز به او پیشنهاد می دهد که بسیار بسیار مفید خواهد بود. وسواس به اینجا ختم نمی شود، زیرا ژرژ قصد دارد مجموعه کاملی از پوست آهو را به دست آورد، و همچنین با یک تدوینگر و علاقه مندان به سینما، دنیز، ملاقات می کند. در پس زمینه ای که به همان اندازه عجیب و غریب و (به طور قابل ملاحظه ای) تاریک است، “پوست گوزن” “با اعتماد به نفس تحسین برانگیزی پیش می رود، زمان نسبتاً کوتاهی به سرعت می گذرد و در کل من آن را فیلمی منظم می نامم. برای یک فیلم ترسناک، و اجازه ندهید که آیا این یکی است یا نه، بحث نکنیم، «پوست گوزن» دارای یک فیلمبرداری بسیار تمیز، سبک و پاستلی رنگ است، بدون تصمیم‌گیری سرزده در تدوین، ساده و تمیز، به‌علاوه نسبت تصویر کامل و وسیع. علاوه بر این، کل آن در جذابیت های روستایی فرانسه فیلمبرداری شده است. در چارچوب این زیبایی‌شناسی، ما شخصیت اصلی خود را دنبال می‌کنیم که توسط ژان دوژاردن، بازیگر کهنه کار شناخته شده و برنده اسکار معرفی شده است. دوژاردن نقش شخصیتی را بازی می‌کند که برخی از مشکلاتی را که جک انجام داد در «خانه‌ای که جک ساخت» دارد، یک جامعه‌شناس که مایل است برای رسیدن به آنچه می‌خواهد برنامه‌ریزی کند، و در سطوح پوچ برای خشنود کردن خواسته‌های خود و ژاکت‌اش به خوبی پیش برود. بله هر دو. در واقع، “پوست گوزن” بیش از دو جنبه به یاد لارس فون تریه می اندازد. ژرژ با دوربین فیلمبرداری در دستان خود، به سرعت آرزوی ساختن فیلم را دارد و از دنیز، یک تدوینگر، دعوت می کند تا در پروژه هنری خود به او کمک کند. اجتناب از اسپویلرها به نظر من اجتناب از آن ضروری است. بین دو شخصیت/بازیگر، شیمی بسیار جالبی به سرعت برقرار می شود و برای بقیه فیلم مهم است. درسی یا تفسیری که «پوست گوزن» تجسم می‌کند برای ما تعریف یا تعریف نشده است، اما به نظر من، به‌طور رضایت‌بخشی به پایان می‌رسد و درست زمانی که لازم است، به پایان می‌رسد، و اکنون بر عهده شماست که آن را پیدا کنید! طبقه‌بندی فیلم سخت است. ، یک دستاورد کوچک سوررئالیست/پوچ گرایانه، یک فیلم تاریک سرگرم کننده، یک تمرین سینمایی جذاب، این «پوست گوزن» است، از ذهن همیشه عجیب و غریب کوئنتین دوپیو، که واقعاً باید بیشتر شناخته شود. امتیاز من: 7/10.

او در نقشی که برای ژان دوژاردن ساخته شده، طوری رفتار می کند که مدت هاست این کار را انجام داده است. منظور من از “این” اجرای یک پروژه عجیب و غریب است که در شرف تسخیر زندگی او و مختل کردن رابطه او با جهان است. و منظور من از «دنیا» دهکده متاسفانه‌ای است که شخصیت ژرژ او پس از خرید یک ژاکت قدیمی از صد در صد پوست آهو به آن سفر می‌کند که نشان‌دهنده وسواس او نسبت به آن است، چیزی که هم باعث خنده در بینندگانش می‌شود و هم دیوانه و ابتدایی را برجسته می‌کند. ماهیت وسواس اجباری که با افسردگی، تنهایی و دشمنی بی قید و شرط با نوع بشر مشخص می شود. من هیچ کلمه ای برای توصیف چرخش خطرناک Le daim (پوست گوزن) ندارم، زیرا ژرژ با خنده با خود توطئه می کند تا وسواس خود را در مورد ژاکت پوست گوزن خود که به قول خودش «سبک قاتل» است را پیش ببرد. چه بهای گرانی که او برای ژاکت دست دوم می پردازد، چه مهارت جدید فیلمبرداری یا اشتباه گرفتن یک تدوینگر فیلم با طلبکار، Le daim طوری نوشته شده است که تضمین می شود هر پنج دقیقه شما را بخنداند. طرح عجیب و غریب، که توسط بازی‌های فوق‌العاده دوژاردین و آدل هنل (که با چهره‌اش عمل می‌کند و بس است) و همچنین با سبک خاص ارجاع‌نویسی (جایی که عواقب یک رویداد در یک صحنه در صحنه زیر نشان داده می‌شود) برجسته شده است. یکی پس از آن) توسط کارگردان و نویسنده کوئنتین دوپیو، این درام جنایی کمدی را به یک تجربه انفجاری تبدیل می کند. من نمی توانم آن را بیشتر توصیه کنم و مطمئناً کارهای بیشتری از Dupieux را تماشا خواهم کرد. براوو! TN. (در اولین نمایش هند در بیست و یکمین جشنواره فیلم MAMI بمبئی تماشا و بررسی شد.)

معرفی فیلم پوست گوزن و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است پوست گوزن که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 6.60 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم پوست گوزن با زیرنویس فارسی ساخت 2019 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Deerskin به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم پوست گوزن را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *