بستن
دانلود فیلم جوخه کنور Kannur Squad 2023 دوبله فارسی
دانلود فیلم جوخه کنور Kannur Squad 2023 دوبله فارسی
دانلود فیلم جوخه کنور Kannur Squad 2023 دوبله فارسی

86% رضایت

دانلود فیلم جوخه کنور Kannur Squad 2023 دوبله فارسی

اکشن , جنایی | هند | 2 ساعت و 41 دقیقه | 2023 | 86 % رضایت | 10/ 7.7
بازیگران : Kishore Kumar G.، Mammootty، Vijayaraghavan،
کارگردان : Roby Varghese Raj

برای همه سنین

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم جوخه کنور Kannur Squad : حماسه جذاب یک افسر پلیس و تیمش، سفر چالش برانگیز آنها برای دستگیری یک باند جنایتکار در سراسر کشور. علاوه بر این، نشان می دهد که چگونه او تیم خود را به سمت پیروزی هدایت می کند، در میان عدم قطعیت های حرفه ای در این درام جذاب.
درباره فیلم جوخه کنور Kannur Squad : محصول کشور هند و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Roby Varghese Raj در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم جوخه کنور بازیگرانی چون Kishore Kumar G.، Mammootty، Vijayaraghavan، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

خلاصه فیلم جوخه کنور Kannur Squad : حماسه جذاب یک افسر پلیس و تیمش، سفر چالش برانگیز آنها برای دستگیری یک باند جنایتکار در سراسر کشور. علاوه بر این، نشان می دهد که چگونه او تیم خود را به سمت پیروزی هدایت می کند، در میان عدم قطعیت های حرفه ای در این درام جذاب.
درباره فیلم جوخه کنور Kannur Squad : محصول کشور هند و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Roby Varghese Raj در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم جوخه کنور بازیگرانی چون Kishore Kumar G.، Mammootty، Vijayaraghavan، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Kannur Squad ساخت 2023

حماسه جذاب یک افسر پلیس و تیمش، سفر چالش برانگیز آنها برای دستگیری یک باند جنایتکار در سراسر کشور. علاوه بر این، نشان می دهد که چگونه او تیم خود را به سمت پیروزی هدایت می کند، در میان عدم قطعیت های حرفه ای در این درام جذاب.

یکی از بهترین فیلم های ماموتی در چند وقت اخیر. یک تریلر تحقیقی من با هیچ انتظاری رفتم و فیلم را خیلی دوست داشتم. ماموتی یک افسر پلیس درجه ASI است و او و 3 نفر دیگر از جمله عزیز، شباریش و یک نفر دیگر شامل جوخه کنور هستند و در حال بررسی یک پرونده قتل هستند. در این فیلم، ماموتی دسته جمعی «پلیس آتاوانامدا» (دیالوگ فیلم قبلی ماموتی) نیست، بلکه یک افسر پلیس معمولی واقع گرایانه است که رهبری جوخه کنور را بر عهده دارد. اما نیمه دوم عناصر جمعی خوبی داشت. Sunny Wayne، Vijayaraghavan، Kishore، Manoj KU، یکی از کمک کنندگان فنی (نامش را نمی دانم) و بقیه کار خود را به خوبی انجام دادند. امتیاز 4.5 از 5 برای این فیلم.

*** نقد و بررسی فیلم Kannur Squad Malayalam***به کارگردانی Roby Varghese Raj با بازی Mammootty Rony David Raj، Shabareesh Varma، Azees Nedumangad در نقش اصلی. دستگیری مجرمان بدنام و سختی هایی که آنها در طول ماموریت خود با آنها روبرو می شوند، همه چیز در مورد جوخه کنور است. تجزیه و تحلیل فیلم…1) فیلم Dheeran از تامیل، Kuttuvyum Shikshyam از مالایایی و اکنون جوخه Kannur. سه موردی که در بالا ذکر شد که در آن خط داستان یکسان است اگر کوتوویوم شیکشیام را ببینیم، فیلم کاملاً به شکلی واقع گرایانه طراحی شده است، اما جوخه کنور آمیزه ای از رئالیستی و سینمایی است. آگاه باشید که در کجا باید آن تجربه سینمایی را ارائه دهید، جایی که تماشاگر برای آن یک عکس خاص یا برای آن عمل هر هنرمندی سوت می‌زند و کف می‌زند که باعث می‌شود تماشاگر احساس کند این یک فیلم است. Azees Nedumangad که در بسیاری از صحنه‌های کمدی مالالیایی دیده‌ایم، در اینجا رابی کارگردان هنرمندی را از او بیرون می‌کشد که اجرایش از جعبه بیرون می‌آید. 4) موسیقی سوشین شیام مثبت دیگری نسبت به فیلم داشت. به طرز فوق العاده ای انجام شده است. 6) رابی وارگزی کارگردان تازه کار به یک فیلمساز با استعداد ثابت کرده است که چگونه می تواند بهترین ها را از هر هنرمند استخراج کند، نماهایی که او دیده است. ، باورش سخت است که او 72 سال دارد. پدرسالار صنعت فیلم مولیوود 8) مکان های خوب انتخاب شده است. در کل یک فیلم رضایت بخش قابل تماشا…

جوخه کنور تریلر تحقیقی با اجرای درجه یک ماموتی. نقد و بررسی M. سراج داستان از کاسارگود شروع می شود که در آن قتل های زنجیره ای در حال وقوع است، ماموتی در نقش جورج مارتین افسر مخفی که به حل پرونده ها به روش های بدعت آمیز مشهور است، پرونده را به عهده گرفت. تیم او برای جستجوی دلیل و قاتلان، سفر از کرالا به ایالت های مختلف در یک ژانر تحقیقاتی مهیج با رفتارهای بصری در ستایش های مختلف، از جمله اجرای خیره کننده ماموتی، فیلمبرداری و BGM، تهیه شده توسط ماموتی کامپانی به کارگردانی رابی وارگزه. اثبات بهره وری تیم افسران پلیس ماموتی در ابتدا با یک تحقیق کوتاه، تمایلات آنها، قبل از اینکه به تعقیب و گریز با دنده بالا که در قلب فیلم قرار دارد، بیفتند. در حالی که تیم توانا در ایالت های مختلف سفر می کنند تا اسرار را کشف کنند، آنها به کاوش های مخفیانه می پردازند، تا شبکه ای از توطئه را کشف کنند، کارگردان موفق شد تماشاگران را نیز با انگشتان متقابل همراه تیم ببرد، و صمیمانه آرزو کند که تیم وقتی با مرده روبرو می شود موفق شود. به طور همزمان احساسات طبیعی، دردسرهای حرفه ای و مشکلات شخصی مردان پلیس عادی با نماهای ساده توضیح داده شد تا تاکید شود پلیس ها نیز انسان های عادی هستند با دیالوگ های جذاب. از آنجایی که فیلم اهمیت کار گروهی، شجاعت همراه با صداقت در مواجهه با سختی‌ها را برجسته می‌کند، گاهی اوقات فیلم تامیل “Theeran Athikaram ontru” را به یاد می‌آورد، اما فیلم‌نامه و جلوه‌های بصری فوق‌العاده با حضور ماموتی در صفحه نمایش، فیلم را با نماهای دیدنی و دیدنی سفر به سطح دیگری ارتقا داد. قهرمان ماموتی تجربیات و شایستگی‌های قبلی‌اش را می‌فهمد، با آن معیاری که خود را اندازه‌گیری کرد تا با فداکاری در این نقش جا بیفتد، حتی یک دقیقه تأخیر برای منحصربه‌فرد بودن هرگز در شخصیت‌پردازی‌اش، احساس درونی توهین و عدم را بیان می‌کند. همکاری مافوقش با نگاههای پوزخندآمیز و امتناع از دستور. با وجود اینکه او بارها نقش محققین را بازی کرده است، اکثر اجراها خوب بودند، شخصیت او در جوخه کنور برای جذب بیننده هیجان‌انگیز است، او تلاش می‌کند تا نمایشی عاری از تکرار را ارائه دهد، این دو صحنه اکشن در آخر اشتهای هر کسی که به دنبال هیجان است را خاموش می‌کند. با وجود اینکه تنها 4 افسر از جمله ماموتی به عنوان عنصر پنجم در تیم حضور دارند، تاتا سومو که آنها را به شهرهای مختلف می برد، بخشی از تحقیقات جنایی است، وقتی به طور کامل آسیب دید، تیم به عقب برمی گردد و ترک می کند. در پشت تاتا سومو، 4 نفر با ناراحتی به وسیله نقلیه نگاه می کنند، لنز واقع بینانه محبت آنها به دلیل از دست دادن یکی از همراهان نزدیک خود، حواس پرت کننده است. آخرین فن آوری به طور گسترده با ردیابی برج تلفن همراه فراگیر مظنونان استفاده می شود

معرفی فیلم جوخه کنور و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است جوخه کنور که در ژانر اکشن و جنایی و درام و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 7.70 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم جوخه کنور با زیرنویس فارسی ساخت 2023 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Kannur Squad به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم جوخه کنور را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *